A Skate Sim 4 új körcsolyázót mutat be

Alig néhány nappal a Session: Skate Sim megjelenése előtt egy új videó bepillantást nyújt a játék négy új korcsolyázójába, így a megjelenéskor összesen 16 játszható* korcsolyázó lesz.
A gördeszka rajongóiként valószínűleg figyelemmel kíséri a nagy nevek, például Torey Pudwill, Nora Vasconsellos, Samarria Brevard és Ryan Thompson tevékenységét, és mindannyian megjelennek a Session: Skate Simben.

Kérjük, ismerje meg a 4 új korcsolyázót a videóban:

Torey Pudwill
Torey határozottan az egyik legkreatívabb korcsolyázó. Ez a gördeszkás függő mindig igyekszik fejleszteni a technikáját, és úgy tűnik, soha nem tudja abbahagyni!

Nora Vasconsellos
Íme az egyik legjobb átmeneti gördeszkás. Nora egyik fő előnye, hogy energiakötegekkel rendelkezik. Csak egy tanácsot adunk: vegyél új kerekeket, nagyon gyorsan megy!

Samarria Brevard
Samarria természetesen kíváncsi, és mindig új helyeket keres. És úgy tűnik, van tehetsége, hogy megtalálja a legjobbat. Csodálatos állóképessége is van, amitől sok korcsolyázó csodálkozik!

Ryan Thompson
Ez az austini bennszülött úgy gondolja, hogy a gördeszkázás a legjobb módja az idő eltöltésének és a szórakozásnak.
Ryan szeret új helyeket felfedezni, és korcsolyázását azokhoz a városokhoz igazítani, ahol megtalálja őket.

*A játék elindításához elérhető 16 korcsolyázó listája:
Annie Guglia / Antiferg / Beagle / Billy Marks / Daewon Song / Dane Burman / Donovan Strain / Jahmir Brown / Louie Barletta / Manny Santiago / Mark Appleyard / Nora Vasconcellos / Ribs Man / Ryan Thompson / Samarria Brevard / Torey Pudwill

A Session meghívja a játékosokat, hogy merüljenek el az 1990-es évek valódi gördeszkás életmódjában, amikor a járda minden egyes szakasza és minden lépcső kiváló helyszín volt kedvenc mutatványához. A játék ultrarealisztikus fizikája életre kelti a gördeszkázás érzéseit, és a stúdióban még egy úttörő játékmenetet is integráltak, ami az első a gördeszkás játékban: a „True Stance Stick”, ahol a két lábfejet egymástól függetlenül kezelik a két bot segítségével. Egy olyan tanulási görbével, amely ugyanolyan megerőltető, mint a való életben, a játékosoknak gyakorolniuk kell a táblájuk irányítását és a játékban elérhető összes mutatványt, a legegyszerűbbtől a legbonyolultabbig. Az integrált szerkesztőeszköz lehetővé teszi, hogy minden játékos videón örökítse meg legnagyobb eredményeit.