A Porsche az SAP Analytics Cloud és Data Warehouse Cloud megoldásával váltott sebességet

Rágyorsít a digitális átalakulásra a Porsche

Mesterséges intelligencia, gépi tanulás, adatelemzés – ez mind szerepet játszik az autóipar napjainkban zajló átalakulásában. A tavaly értékesítési csúcsot elérő Porsche is szembesült az új kihívásokkal. A legendás sportautógyár az SAP Analytics Cloud és az SAP Data Warehouse Cloud eszközével modernizálta adatkörnyezetét. A cég ennek köszönhetően például az értékesítési tárgyalások előkészítéséhez szükséges időt is képes volt néhány napról néhány órára csökkenteni.

A felhőalapú megoldásokra és az adatelemzésre építő üzleti tevékenységek egyre gyakoribbak a globális színtéren. A Gartner előrejelzései szerint 2025-re a felhőszolgáltatásokra fordított vállalati beruházások az elérhető piaci szegmensekben meghaladják majd a hagyományos IT-re költött összegeket. A digitalizáció haladása az autóipart sem kerüli el. Egy KPMG-kutatás szerint az ágazatban a vállalatvezetők 60 százaléka érzi nagyon felkészültnek cégét a negyedik ipari forradalom vívmányai terén. Az ágazat óriásai most nemcsak a zéró kibocsátású mobilitás kihívásaival, hanem az IT restrukturálásával és az automatizálással kapcsolatos igényekkel is szembesülnek.

Nagy gázzal egészen a felhőkig

A Porsche 2021-ben csaknem >>>