A barátság újragondolva

A LEGO Group bemutatja a LEGO® Friends új generációját

• 4 gyerekből 3 úgy érzi, hogy nincs elég játék, amely jelképezi őt*
• Az újragondolt LEGO® Friends karakterek jobban reprezentálják azt a világot, amelyben a mai gyerekek navigálnak, beleértve a nemet, a kultúrát, az etnikai hovatartozást, a fizikai tulajdonságokat és képességeket, a nem látható fogyatékosságokat és a neurodivergencia szempontjait.
• A történetszálak a barátság hullámvölgyeit tárják fel, miközben a karakterek leküzdik a kihívásokat, az akadályokat és a különbségeket a mai modern világban.

Egy évtizeddel a LEGO® Friends megjelenése után a LEGO Group újragondolta a Friends Universe-t, új, változatos karakterek bemutatásával, hogy minél több gyerek érezhesse magát képviselve játék közben. Ezt a következő generációt arra tervezték, hogy megünnepelje a sokszínű barátságot a modern világban.

Mivel a LEGO Group a gyermekeket tekinti példaképének, a LEGO Friends e következő generációja a gyerektesztelésekből, kutatásokból és a vállalatnak küldött levelekből származó visszajelzésekből származó inputokat alkalmaz, amelyekről mindenki azt találta, hogy a gyerekek szívesen látták magukat, barátaikat és családjukat. jobban képviselve.

Az autentikus, érdekes, szenvedélyes és változatos karakterek vadonatúj univerzuma többféle bőrtónussal, kultúrával, fizikai és nem látható fogyatékosságokkal, valamint idegi sokféleséggel bővült. Az új szettekben és sorozatokban végtagkülönbséggel, Downs-szindrómás, szorongásos, vitiligós karakterek és egy tolószékes kutya szerepel majd. Az új barátok a modern kihívások, szenvedélyek, akadályok és különbségek leküzdésén is dolgoznak, miközben barátságokat próbálnak teremteni.

Kattintson ide, ha többet szeretne megtudni a karakter egyes történeteiről.

„A LEGO Groupnál megértjük, hogy a gyerekek azt szeretnék, ha a szereplők, akikkel találkoznak, jobban hasonlítsanak a különféle személyiségekre, akikkel a valóságban is találkoznak” – mondta Tracie Chiarella, a LEGO Group LEGO Friends részlegének termékvezetője. „Folyamatosan termékeinket úgy fejlesztjük, hogy azok tükrözzék a mai társadalmat, és ezért vagyunk büszkék arra, hogy piacra dobjuk a LEGO Friends vadonatúj generációját. Szeretnénk, ha a gyerekek látnák az új LEGO Friends Universe-t, mind a fizikai termékben, mind a tartalomban. 2023-ban indul, hogy saját barátságukat tükrözze, és hogy a szereplőket hitelesnek lássuk. Úgy döntöttünk, hogy a LEGO Friends Universe-ot és a TV-műsort befogadóbbá fejlesztjük, hogy több eszközt adjunk a szülőknek és a gyerekeknek a barátság és a barátság közötti navigáláshoz. érzelmeik, ahogy nőnek és tanulnak.”

Az újragondolt LEGO Friends Universe célja, hogy segítsen a gyerekeknek jobb barátokká válni önmagukkal és másokkal, miközben játékon keresztül érzelmi és szociális fejlődést biztosít, hogy jobban megértsék az egyéniséget, a sokszínűséget és a modern világot.

A gyermektesztelések és a gyerekektől származó leveleket áttekintő tervezők kutatásain és meglátásain túl a LEGO Group a közelmúltban végzett kutatásokat is felfedte, amelyek még jobban rávilágítanak a gyerekek reprezentáció iránti igényére.

A LEGO® Play Well Study 2022* elsöprő vágyat mutatott a játékban való nagyobb képviselet és a sokszínűségről szóló viták iránt, és feltárta, hogy a szülők (97%) úgy gondolják, hogy fontos megvitatni mindannyiunk egyedi egyéniségeit, különösen a mentális egészséget (91%). , testi fogyatékosság (82%), szellemi fogyatékosság (81%) és etnikai hovatartozás (75%). Ezenkívül a szülők (84%) azt mondják, hogy a játéknak és a játékoknak kulcsszerepük lehet abban, hogy a gyerekek megtanulják a sokszínűséget.

A kutatás azt is kimutatta, hogy 4-ből 3 (73%) gyermek úgy érezte, hogy nincs elég játék az őt reprezentáló karakterekkel, és hasonlóképpen, 10-ből 8 (80%) gyermek szeretné, ha több játék lenne hozzájuk hasonló karakterekkel. . Sőt, maguk a gyerekek is egy igazságosabb, igazságosabb világot kérnek, és 10-ből 9 (91%) állítja, hogy törődik azzal, hogy mindenkivel egyenlő bánásmódban részesüljenek.

A LEGO Group azt szeretné, ha a gyerekek szerte a világon megtapasztalhatnák az egész Friends Universe-ot, mint a valós világot és a termékek és a tartalom képviselőjét. Ennek eredményeként a LEGO Friends TV-műsor történetszálait a Geena Davis Institute on Gender in Media** együttműködésével frissítették, segítve a karakter narratíváinak kidolgozását, hogy biztosítsák azok viszonyíthatóságát, befogadóságát, valamint a nehézségeket és tapasztalatokat tükrözővé. amelyekkel ma szembesülnek a gyerekek, beleértve a barátságok hullámvölgyeit.

Az új LEGO® Friends készletek 2023. január 1-től lesznek elérhetők, míg egy LEGO®
A Friends TV különkiadása 2023 februárjában kerül adásba – ezzel az új tévésorozat indul.

https://www.begurulva.hu/andrew-prest/