A Mastercard megújítja együttműködését a Hahnenkamm síversennyel
A Mastercard bejelentette, hogy 2021-ig meghosszabbítja sikeres együttműködését a Kitzbühelben rendezett Hahnenkamm versennyel, amely a téli versenynaptár egyik legfontosabb eseménye. A legendás Streif és Ganslernhang pályákon rendezett, magával ragadó küzdelmek több, mint százezer nézőt vonzanak évről-évre. Az IRIS TV Media értékelése alapján a 2018-as versenyt világszerte 215 millióan nézték, 76 különböző TV csatornán. A futamokat idén január 21 és 27-között rendezik.
A Mastercard továbbra is a síelés szerelmeseire fordítja figyelmét a versenyek idején. Minden Mastercard és Maestro kártyabirtokos számára gyorsabb a bejutás a „Mastercard Downtown” területére, sőt a helyszínen egy különleges, limitált prepaid kártya is elérhető. Bankkártyával a bejáratoknál, a verseny hivatalos oldalán, a pályák végén és a Kitzbühel városközpontjában található vendéglátóhelyeken is fizethetünk.
Priceless programján keresztül a Mastercard olyan különleges Kitzbühel-csomagokat is kínál, amelyek örök élményt jelenthetnek egy-egy sírajongó számára. A csomag magában foglalja a belépést a méltán híres Super-G pálya melletti Mastercard Lounge-ba, egy légi túrát az Alpokba, látogatást a Streif versenypálya melletti hüttébe, vagy éppen egy személyes találkozót sílegendákkal.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy folytatjuk együttműködésünket a Hahnenkamm versennyel, hiszen így a világ egyik legrangosabb nemzetközi téli eseményén nyújthatunk felbecsülhetetlen élményeket a rajongóknak – mondta Gerald Gruber, a Mastercard Ausztriáért felelős igazgatója.
A Mastercard olyan nemzetközi sportesemények büszke szponzora, mint az UEFA Bajnokok Ligája, a Rögbi Világbajnokság, az Open Championship golf torna és a Roland Garros, de a téli sportok világában is jelen van többek között a Hahnenkammal kötött együttműködésnek is köszönhetően.