A Wizz Air innovatív szolgáltatása a viteldíjzárolás

A GYAKORLOTT UTAZÓK FOGLALÁS ELŐTT 48 ÓRÁRA RÖGZÍTHETIK A LEGJOBB ÁRAKAT

A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága ma bejelentette új szolgáltatását, amellyel az utasok 48 órára rögzíthetik választott utazásuk viteldíját a tetszés szerint összeállított csomagban. A szolgáltatás neve: Viteldíjzárolás. A Wizz Air folyamatosan bővíti és javítja szolgáltatásait, a ma bemutatott újítást pedig a gyakori utazók igényeire szabta, akik igyekeznek bebiztosítani maguknak a legjobb ajánlatokat.

MIT TAKAR A WIZZ VITELDÍJZÁROLÁS SZOLGÁLTATÁSA?

A Viteldíjzárolás innovatív szolgáltatás, amely lehetővé teszi a WIZZ ügyfeleinek, hogy egy választott út viteldíját 48 órára rögzítsék személyenként és irányonként 950 forintos díj ellenében.
A Viteldíjzárolás szolgáltatás az indulási dátum előtt több mint 7 nappal elvégzett foglalások esetében alkalmazható, retúr foglalás esetén az első út időpontjától számítva.
A Viteldíjzárolás a wizzair.com oldalon érhető el, egyirányú és retúr foglalások esetén is alkalmazható, és akár több utasra szóló foglalásoknál is. A szolgáltatás megvásárlása után a választott utazás, az utasok neve, illetve száma már nem módosítható.
A zárolt viteldíjon történő foglalás véglegesítése érdekében a viteldíj teljes összegét 48 órán belül ki kell fizetni bankkártyával vagy a WIZZ-számla egyenlegének terhére a Foglalások oldalon.
Ha a foglalást a Viteldíjzárolás szolgáltatás megvásárlását követő 48 órán belül nem véglegesítik, a rögzített viteldíj automatikusan törlődik.

A WIZZ VITELDÍJZÁROLÁS ELŐNYEI

A gyakorlott WIZZ utazók egyszerűen biztosíthatják a lehető legalacsonyabb viteldíjat bármely WIZZ járaton*, amíg megtervezik szabadságukat.
A Viteldíjzárolás szolgáltatással rögzített járatokon nem fogynak el a jegyek és az ár 48 óráig változatlan marad.
A Viteldíjzárolás ára fix, járattól, dátumoktól és a választott szolgáltatási csomagtól függetlenül
George Michalopoulos, a Wizz Air kereskedelmi igazgatója elmondta: „A Wizz Air ismét bizonyítja, hogy folyamatosan az ügyfélélmény innovatív javítására törekszik. A ma bemutatott új szolgáltatás kiváló eszköz arra, hogy a foglalást stresszmentessé tegyük, hiszen az ügyfeleinknek 48 óra áll rendelkezésére, hogy véglegesítsék a vásárlást. Nemrégiben jelentettük be, hogy megnöveljük az ingyenes kézipoggyász méretét, és továbbra is azon vagyunk, hogy még jobban kielégítsük utasaink igényeit.”