A Mastercard a Velencei Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója lett
A Mastercard három évre szóló szponzori megállapodást kötött a Velencei Nemzetközi Filmfesztivállal. Az együttműködés az idei velencei biennáléval kezdődik, augusztus 30. és szeptember 9. között. A támogatás alapját a Mastercard cannes-i filmfesztivállal és a Berlináléval fennálló partnersége adja, így a mozirajongók még több felbecsülhetetlen élményt szerezhetnek.
A Mastercard közelmúltban publikált Cinema and the Cities kutatása világossá tette, hogy a szórakozási lehetőségek között a mozi szerepe kiemelkedő. A kutatás során világszerte hét nagyváros lakóit kérdezték kikapcsolódási szokásaikról, és az derült ki, hogy az utazás és az étterembe járás után a mozi a harmadik legkedveltebb szabadidős tevékenység.
David Molina, a Mastercard európai fogyasztói marketingért és szponzorációért felelős alelnöke elmondta: „A Velencei Nemzetközi Filmfesztivál egy különleges esemény, ahol a mozi iránti rajongás egy mágikus és ikonikus helyszínen kap teret. Ez egy olyan kombináció, amely tökéletesen illeszkedik a Mastercard „felbecsülhetetlen” (Priceless) koncepciójához, amely mára komoly történelemmel bír: az elmúlt 20 évben világszerte 112 országban és 53 különböző nyelven volt és van jelen. A legújabb támogatási megállapodásunk is azt a célt szolgálja, hogy kártyabirtokosainknak új élményeket adjunk. Ahelyett, hogy „csak” nézőként kísérnék az eseményeket, ott lehetnek a helyszínen, vagy a digitális csatornákon keresztül kaphatnak különleges tartalmakat. Várakozással tekintünk egy hosszú és sikeres együttműködésre a Velencei Filmfesztivállal, a filmnaptár különleges eseményével.”
A támogatás méltó megünneplésére a Mastercard július folyamán promóciót is indított. Ötszáz belépőt osztanak ki az olaszországi filmpremiekre, egy szerencsés Mastercard kártyabortokos és vendége pedig lehetőséget kap arra, hogy egy igazán felbecsülhetetlen élményben legyen része a Biennálé Filmfesztiválján: a páros ott lehet a vörös szőnyegen a sztárokkal együtt, megnézheti a nevezett filmek premierjét, szállásukat pedig egy luxus szállodában biztosítják. Ezen kívül részt vehetnek városnézésen is, finom ételeket kóstolhatnak és profi sminket is kapnak a csomagban.
Az együttműködést egy kommunikációs kampány is kiegészíti „nézőből résztvevővé” (Going from watching it to living it) címmel, mellyel a közösségi médiában, a vörös szőnyeg környékén, valamint a velencei repülőtér termináljain találkozhatunk.