25 autót osztott szét az áruházlánc a vásárlók között
Átadták a PENNY 25. születésnapi kampányának fődíjait
Ünnepélyes keretek között vehették át a nyertesek a PENNY 25. születésnapi játékán kisorsolt személygépkocsikat. Hazánk egyik vezető kiskereskedelmi vállalata 1996-ban, Szentesen nyitotta meg első üzletét. Ebből az alkalomból tavaly, a 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű kampányban 25 napon át értékes ajándékokkal – többek között 25 darab Citroën C3 típusú személygépkocsival – várta vásárlóit a kiskereskedelmi üzletlánc.
Február 23-án végre elérkezett a várva várt pillanat: a PENNY negyedszázados jubileumi kampányának mind a huszonöt szerencsés nyertese átvehette saját Citroën C3 típusú személygépkocsiját az egyik budapesti márkakereskedésben. Az üzletlánc 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű születésnapi kampányában számos, egyéb értékes nyeremény is gazdára talált azok közt, akik a 2021. augusztus 18. és szeptember 12. közti időszakban valamelyik hazai PENNY üzletben vásároltak.
„Az eltelt negyed évszázadban a PENNY Magyarország egyik vezető kiskereskedelmi vállalatává nőtte ki magát: mára országszerte 227 üzlettel és három logisztikai központtal rendelkezünk, amelyekben közel 4700 munkavállalót foglalkoztatunk. Az elmúlt években a mindig friss és kedvező árú, többségében magyar beszállítótól származó termékeink mellett arra is figyelmet fordítottunk, hogy kisebb-nagyobb meglepetésekkel kedveskedjünk vásárlóinknak. Ezért is indítottuk el a 25 éves jubileumunk alkalmából a 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű, nagyszabású nyereményjátékunkat” – mondta el az ünnepélyes átadáson Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója, aki azt is kiemelte, hogy nemcsak a vásárlóikkal, hanem a kollégákkal és a kereskedelmi partnerekkel is megünnepelték a negyedszázados jubileumot.