Így néz ki a Huawei első magyar élmény alapú üzlete

Érzékekre ható aktivitásokkal tesztelhetik az okoseszközöket a vásárlók

Modern, fiatalos külsőt kapott a Huawei Technologies új üzlete, az Experience Store. A Shopmark bevásárlóközpontban most szombaton, február 16-án nyíló bolt ünnepélyes megnyitóján a gyártó az egyszeri készülékajánlatok mellett az érzékekre ható különleges aktivitásokkal is készül, amelyek segítségével a látogatók próbára tehetik a Huawei csúcskészülékeinek képességeit is. A rendezvényt követően az új üzlet havi rendszerességgel nyújt látványos programokat a vásárlók számára.

A Huawei Technologies február 16-án, a Shopmarkban megnyitja első magyarországi élményüzletét, a Huawei Experience Store-t. A vásárlók nem csak a rendezvény napján, hanem havi rendszerességgel is részt vehetnek tematikus, élményalapú programokon, és megtapasztalhatják, mire képes az okoskészülékük.

A boltnyitást követően a gyártó 120 féle készüléke és a tavasztól üzemelő szervizszolgáltatása mellett minden hónapban más, az öt érzékre ható (látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás), élményalapú programkínálattal várja a vásárlókat. A programok során nem csak a látogatók készülékeire lesz szükség, hanem a logikájukra és a kreativitásukra is.


A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig, 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli készüléktulajdonosokat. Az üzletnyitás napján a Huawei délelőtt 10 órától érdekes aktivitásokkal, 11 órától a hivatalos megnyitóünnepséggel, 12 órától pedig a gyártó márkanagyköveteinek kerekasztal-beszélgetésével várja az érdeklődőket, továbbá a látogatók kizárólag a megnyitó alkalmából kedvező áron vásárolhatják meg a P széria készülékeit, és hatféle, szintén limitált mennyiségben kapható okoskiegészítőt.

https://egyszermarlattamautot.hu/2019/02/16/magyar-terv-nyerte-a-limitalt-mini-dizajnra-kiirt-palyazatot/