Világsztárokkal együttműködve alkotta meg saját dallamát a Mastercard

A Mastercard megújult arculata részeként saját dallamot és szignált mutat be az idei Grammy gála előtt.  Az újítás célja, hogy a kártyabirtokosok világszerte egy jellegzetes és egyedülálló dallamot köthessenek a gyors, kényelmes és biztonságos fizetéshez.

A Mastercard dallama számos helyen visszaköszön majd, a vásárlók többek között reklámokban, szignálokban, csengőhangokban is hallhatják, de a jellegzetes hang a bolti kártyatermináloknál is felcsendül majd.

Például kártyás fizetéseinknél ezt a hangot hallhatjuk majd: https://youtu.be/WHlkpsO5bOU de saját jelzése lesz a mobiltárcás fizetéseknek is: https://youtu.be/8l8ldBfxwgI. Így hangzik a Mastercard dallam, amely többféle feldolgozásban is megjelenik majd: https://youtu.be/VbM4F9YQEpw.

„Ez a dallam új távlatokat jelent identitásunkban és fontos szerepet tölt be abban is, hogyan azonosítják majd a vásárlók a Mastercarddal történő fizetéseket a jövőben – mondta Raja Rajamannar, marketing- és kommunikációs vezérigazgató. Arra törekedtünk, hogy a Mastercard dallama világszerte egyedi és autentikus legyen, ugyanakkor különböző kultúrákhoz és zenei műfajokhoz is könnyen illeszkedjen.

A Mastercard olyan világhírű zenészekkel működött együtt a hangzás kialakításában, mint például Mike Shinoda a Linkin Parkból, aki elismerően nyilatkozott a végeredményről: “Nekem az tetszik a legjobban ebben a dallamban, hogy képes alkalmazkodni a különböző zenei műfajokhoz és áthidalja a kulturális különbségeket. Nagyszerű látni, hogy egy világmárka a zene segítségével szeretné kifejezni önmagát, és így próbálja tovább erősíteni kapcsolatát az emberekkel.”

A 61. Grammy-gála előtt a Mastercard a két kategóriában is jelölt Camila Cabello segítségével, egy kreatív produkcióban mutatja be hangjelzését. A Grammy-t követően Londonban a BRIT díjátadón, majd a barcelonai Mobile World Congress során is népszerűsíti dallamait a fizetéstechnológiai cég.