Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

Véget ért a Médiaunió „Mentés másként” kampánya

Posted on 2023.03.31.2023.03.30. By blogger

Májustól a digitális biztonság kerül a fókuszba

Az elmúlt hónapokban több mint háromszáz cikk és interjú foglalkozott a Médiaunió Alapítvány „Mentés másként – Merj segíteni!” című kampányával, a médiumok által felajánlott felületek összértéke meghaladta az 1,6 milliárd forintot. Az alapítvány YouTube-csatornáján már megtekinthető a kampány werkfilmje.

A Médiaunió Alapítvány társadalmi célú kampányának legfontosabb üzenete: a segítségnyújtáshoz nem kell fehér köpeny, hiszen bárki képes lehet életet menteni elsősegélynyújtással vagy véradással. A tíz hónapos kampány során a Médiaunió három tv-szpotot készített: Szabó Sipos Barnabás színművész a véradás, Szerdahelyi Roland civil életmentő a gyors és határozott fellépés fontosságát, Pásztor Zsolt pedig a stroke tüneteinek felismerését hangsúlyozta. A fő arculati elemek megjelentek televíziós és rádiócsatornákon, köztéri és digitális plakátokon, print- és online médiumokban, valamint a legutóbbi ARC plakátkiállításon is.

Az Ipsos-szal közös kutatás eredményeit több tucatnyi hírcsatorna vette át. Ebből többek között kiderült, hogy az ország véradásra alkalmas lakosságának mindössze 4-5%-a nyújtja a karját rendszeresen, holott szinte minden 18 és 65 év közötti, egészséges nő és férfi hozzájárulhatna a stabil vérkészlet biztosításához.

A kampány werkfilmje már elérhető az alapítvány YouTube-csatornáján. „A Médiaunió olyan témák propagálását végzi, amelyek a magyar társadalom egy-egy égető problémáját hozzák a figyelem középpontjába és mindannyiunk számára fontosak” – mondta Schmidt Mária, az alapítvány kuratóriumi elnöke. „Önmagán túlmutat ez az üzenet – tette hozzá Rudolf Péter, a Médiaunió kurátora –, figyelj a másikra, törődj vele, ne menj tovább, mert lehet, hogy ott valaki nagy bajban van!”

A kampány során a Médiaunió együttműködött a Magyar Bankszövetséggel és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel, a közösen szervezett plakáttervező pályázat legjobb alkotásait a Magyar Nemzeti Múzeumban, később a metróra várakozva is láthatták az érdeklődők. Európa-bajnok, olimpikon úszónk, Jakabos Zsuzsa is a kampány mellé állt, az általa megosztott posztokat több ezren látták. A „Mentés másként – Merj segíteni!” című kampány több mint háromszáz megjelenést ért el, a médiumok által felajánlott felületek összértéke meghaladta az 1,6 milliárd forintot.

A kampányt szakértő partnerként az Egy Csepp Figyelem Alapítvány, a Magyar Orvosi Kamara, a Magyar Vöröskereszt, az Országos Mentőszolgálat, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány, az Országos Vérellátó Szolgálat, a Strokeinfó Alapítvány, az UNICEF Magyarország és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata segítette.

A kampányfilmek létrejöttét a MOL és az OTP Bank támogatta. A kampány kreatív és PR-feladatait az Open Communications ügynökség, a rendszeres médiaszemlét idén is az IMEDIA Kft., a médiatervezést az AdSol Media, a tv-szpotok és hanganyagok szerkesztését a Post Edison vállalta.

A Médiaunió Alapítvány idei kampánya májusban indul, fókuszában a digitális biztonság áll, amelyet a Magyar Bankszövetség javaslatára fogadott el az öttagú Kuratórium.

A Médiaunió Alapítvány 2023-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, a szakértők, partnerszervezetek, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legtöbb helyre eljussanak a kampány üzenetei.

„Fontos lenne, hogy minél többen álljanak be azon célok mögé, amelyeket a Médiaunió képvisel – mondta Schmidt Mária –, hiszen hogy milyen társadalomban élünk, milyen lesz az egészségünk, a közérzetünk, az elsősorban rajtunk múlik.”

Kontrollcé-kontrollvé Tags:Médiaunió, Mentés másként

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Generációk harca folytatódik…
Next Post: Szombaton indul a tavi viharjelzési szezon

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Csúcstechnológia az olimpikonok szolgálatában Egész segg
  • A műfűgyártás titkaiba kapott betekintést egy magyar cég Hollandiában Kontrollcé-kontrollvé
  • 5 dolog, amire figyelj, ha milliárdossá válsz Kontrollcé-kontrollvé
  • A magyar Viber felhasználói számára minden nap anyák napja Kontrollcé-kontrollvé
  • Mentális állapotunk nagy hatással van a szívünk egészségére Egész segg
  • Hagyd, hogy lenyomozzanak az interneten Kontrollcé-kontrollvé
2023. június
h K s c p s v
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Már versenykörülmények között is tesztel folyékony hidrogén hajtású technológiát a Toyota
  • Meghalt egy szegélykőnek ütköző motoros Szegeden
  • A Slovakiaringen vághat vissza kihívóinak a címvédő Kiss Norbert
  • Bemutatkozik az M 1000 XR prototípus
  • A Hősök tere környékén is korszerűbb az utastájékoztatás
  • Van képünk hozzá (23.06.10.) –  Hyundai Supernal
  • Dugót és légszennyezést okozva demonstráltak a 2011 Környezet- és Értékvédő Egyesület bohócai
  • Van képünk hozzá (23.06.09.) –  Toyota Tacoma TRD Sport
  • Van képünk hozzá (23.06.08.) –  Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition
  • Kibővített kapacitás és minőségi szolgáltatások a nyári szezonban
  • Pozitív doppingteszt miatt két török súlyemelőt felfüggesztettek
  • Egy zacskó bomlott le teljesen 45 nap alatt a Greenpeace és a Humusz Szövetség tesztjében
  • A dokkban végzett tesztek után folytatódik a kínai szállodahajó építése
  • Dróntaxikat teszteltek Izraelben
  • Irodát nyitott Budapesten az Amazon Web Services – tesztelhetnek az ügyfelek
  • Megnyitott az Amy terasz
  • Ismét éjszakai pincetúrát tartanak a Somlón
  • Baromfirudacskát hívott vissza az Aldi
  • Az alvás és a táplálkozás összefüggései
  • Töltsd fel magad jó érzéssel
  • A Honda CMX1100T Rebelre is felpattant Anita és Sanyi
  • Anita és Sanyi a Hypermotion RUNKIE 16” (“klasszikus”) rollerrel támad
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • E-Tech Renault Captur
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • A Porsche Design 8000 dollár értékű órát készített, kizárólag 718 Spyder RS vásárló számára Kütyütroll
  • Edzésekhez ideális órákat mutatott be a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • A csúcson indul a Peugeot és a LEGO együttműködése Játéktroll
  • A kreatív-, szabadtéri- és társasjátékokat keresi a legtöbb család Játéktroll
  • Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.