Újabb szintet lépett a Vintage Beauty

Az egyik legsikeresebb hazai natúrkozmetikai márka, a Vintage Beauty háza táján zajlik az élet. A 2010-ben alapított márka folyamatosan jelentkezik új fejlesztésű termékeivel, melyek a nyugati és keleti kozmetikai hagyományok találkozásából születtek. A fejlesztéseket a skandináv szépségápolás ihlette, amely kevés, magas hatóanyagtartalmú és többfunkciós terméket használ, de a Kelet-Európában hangsúlyos gyógynövény-használat is fontos alkotóeleme a termékeknek.
A 36 magyar és nemzetközi díjjal elismert, ma már Magyarország mellett Hollandiában is ismert és elismert Vintage Beauty brand termékeit először a szalonokban, majd a saját webshopban tudták megvásárolni az érdeklődők, mostantól viszont kibővített termékpalettával, 12 kozmetikummal vannak jelen a DM Drogerie Markt 176 üzletében is.

„A bőrápolás nem olyan bonyolult, mint amilyennek hisszük” – mondja Szakonyi Eszter, a márka alapítója. – „A legfontosabb lépés az arctisztítás után minden esetben a hidratálás, és a bőr megfelelő táplálása. Ehhez már a DM minden üzletében is elérhetőek lesznek Naturix minősítésű termékeink, az anti-aging szérum, hidratáló arckrém, ápoló krém, nappali szemkörnyék-feszesítő szérum és a skin food szérum. A legnagyobb 60 üzletben pedig a bőr tisztításához, és speciális ápoláshoz is találnak majd tőlünk termékeket a vásárlók, például lemosó habot vagy tonikot, illetve nyugtató korrektort és SOS szérumot is. A termékek elérhetőségét az egyes üzletekben a DM applikáció segítségével is lehet ellenőrizni.”

A webshopos vásárlás terén is komoly előrelépés történt. A márka iránti tartós és elkötelezett vásárlói érdeklődés kiszolgálása, a kiszállítási logisztika már túlnőtt a cég laboratóriumának lehetőségein, így logisztikai partnerként a Webshippyt kérték fel. Több ezer termék került már beszállításra a cég raktárába, így a kiszállítások mostantól zökkenőmentesen, profi irányítással valósulnak meg.

„Boldog és büszke vagyok, hogy mindezt meg tudtuk lépni és mi arra koncentrálhatunk, amit igazán szeretünk csinálni, a budapesti és a rotterdami szalonunkban egyaránt” – mondja Szakonyi Eszter. – „Természetesen továbbra is legfontosabb célunk az egyre magasabb minőségű, különféle problémák megoldására koncentráló termékek, termékcsaládok fejlesztése, ahogyan nemrégiben megjelent a zsíros bőrre ajánlott termékcsalád, a percek alatt éveket visszavarázsoló Volumen 40+ terméksor, vagy az egyedülálló, 60,3 fényvédő faktoros BB-krém, de hát az is fontos, hogy mindez miként tud eljutni a vásárlókhoz. Köszönjük a bizalmat és a töretlen érdeklődést a márka iránt!”

A Vintage Beauty társadalmi szerepvállalásával is élen jár. Évek óta elkötelezetten segítenek gyermekkórházaknak, alapítványoknak, bántalmazott nőknek és gyerekeknek. A Bethesda Gyermekkórházzal való szoros kapcsolat mellett nemrég szépségnapot tartottak, ahol hajléktalanok számára végeztek kozmetikai kezeléseket. Honlapjukon pedig most is megtalálható az a lehetőség, hogy támogatói jegyet vásárolhatunk, amelynek segítségével hozzájárulhatunk, hogy az Üdvhadsereg minél több módon, szállással, meleg étellel, tisztálkodási lehetőséggel, lelki támogatással, postai címmel, életvezetési tanácsadással, munkahelykereséssel támogassa a rászorulókat a rehabilitációjukban.