Újabb Charlie Puth-dal az érkező korongról

Charlie Puth egy percig sem tétlenkedik: újabb dallal jelentkezett az amerikai szupersztár, a „That’s Hilarious” pedig minden, csak nem nevetséges! Az előadótól már megszokhattuk a komplexebb felépítésű, izgalmas hangszerelésű kiadványokat, az újdonság pedig ismét bővelkedik a nem mindennapi, modern pop-os megoldásokban.

Januárban a „Light Switch”-csel tért vissza Charlie, ami pillanatok alatt hódította meg a hazai és nemzetközi rádiókat egyaránt, míg Spotify-on már 132 milliós streamet generált. A track már a megjelenése előtt hatalmas közönségkedvenc volt, hiszen Charlie lelkesen közvetítette, mára 16 milliósra duzzadt TikTok táborának a dal készületeit – ezt a jó szokását pedig most is megtartotta, így a rajongók nem kevés ízelítőt kaptak az új felvételből. Nem túlzás ha azt mondjuk, már emberek millió várták tűkön ülve, hogy teljes hosszában hallják a „That’s Hilarious”-t – a rajongóknak pedig nem kellett csalódniuk: a karakteres hangú énekes most is egy azonnali dallamtapadást okozó számmal vesz le minket a lábunkról.

Az újdonság szintén hallható lesz Charlie új lemezén, ami az énekes elmondása szerint az eddigi legszemélyesebb albuma lesz, úgy ahogy a „That’s Hilarious” is, hiszen az előadó elmesélte, hogy„Nagyon izgatott vagyok a dal megjelenése kapcsán, de valahányszor meghallhatom, valahogy visszakerülök egy olyan időszakba, amely igazán nagy kihívást jelentett az életemben. Soha nem mondtam el az embereknek, hogy mi történt velem, és azt a fájdalmat, amelyet életem legrosszabb szakítása során éltem át 2019-ben… Csak be akartam söpörni a szőnyeg alá, újrakezdeni, és jobb emberekkel körülvenni magam. De ez a legnehezebb szám, amit valaha össze kellett hoznom.”

A négyszeres Grammy-jelölt énekes-dalszerző-producer 2015-ben robbant be a köztudatba Wiz Khalifával közös „See You Again” című slágerével, és fenekestül felforgatta a zenei szcénát. A Spotify-on eddig többmilliárd streamet generált, a nézők pedig YouTube-on is szétszedik: „Attention” című megahitje már meghaladta az egy milliárd megtekintést, míg a „We Don’t Talk Anymore” című dalának videóklipjét már több mint 2,8 milliárdan látták.

Mi már alig várjuk az új korongot, addig is hallgassátok meg itt az addiktív újdonságot: https://www.youtube.com/watch?v=46qOVnyUQy0&list=PLi7gEmWQedJ1EnTS7y8LTp-1z5MEeilmE&index=3