Új piaccal bővíti porfólióját a GLAMI divatkereső

A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég az olasz Stileo divataggregátor felvásárlása után Lengyelországban is megjelent.

GLAMI.hu divatkereső anyavállalata, a GLAMI Group bejelentette, hogy októbertől Lengyelországban is elérhetővé teszi szolgáltatásait. A vállalat, amely olyan kulcsfontosságú helyi és nemzetközi e-kereskedelmi partnerekkel dolgozik együtt, mint például az Ecipo, a Modivo, az Answear, a Sportano, a Spartoo vagy a Remix, jelenleg összesen több mint 4300 európai webáruház több mint 15 millió termékét teszi kereshetővé egyablakos rendszerben.

Az elmúlt néhány évben a GLAMI jelentős beruházásokat hajtott végre a gépi tanuláshoz kapcsolódó intelligens technológiák alkalmazásába, és kiváló eredményeket ért el a hasonlóságon alapuló személyre szabott termékajánlók és a méretezhető tartalomkezelési modellek fejlesztése terén. A Lengyelországba történő megjelenésünkkel mostantól a helyi e-kereskedelmi szereplők számára is elérhetővé válnak ezek a technológiai megoldásaink, amelyek egyébként csak a legtőkeerősebb vállalkozások számára lennének hozzáférhetők” – mondta Igor Smolny, a GLAMI Group piacfejlesztési vezetője.

A csehországi székhelyű GLAMI Group 2013-as alapítása óta folyamatosan indította el szolgáltatásait a közép- és kelet-európai országokban (Csehország, Szlovákia, Olaszország, Görögország, Románia, Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Litvánia, Lettország, Észtország, Törökország, Spanyolország), majd 2022-ben felvásárolta az olasz piac vezető divataggregátor oldalát, a Stileot.

„Azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban még több új partner csatlakozzon platformunkhoz tovább gyorsítva ezzel a GLAMI növekedését. A lépés jól illeszkedik hosszú távú stratégiánkhoz, amely szerint célunk Európa legjobb és legelismertebb online divatkereső platformjának felépítése” – nyilatkozta Ján Kešelák, a GLAMI Group vezérigazgatója.