Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

Tudtad?! Óriási kihívásokat támasztanak az autógyártók az elsőszerelésű gumiabroncsokkal szemben

Posted on 2017.10.17.2017.10.17. By blogger Nincs hozzászólás a(z) Tudtad?! Óriási kihívásokat támasztanak az autógyártók az elsőszerelésű gumiabroncsokkal szemben bejegyzéshez
  • A Tesla kiváló fejlesztő partnerként tekint a Continentalra
  • Európában minden harmadik autóra Continental gumiabroncsokat szerelnek fel az autógyárakban
  • A Continental egyre nagyobb kihívásoknak felel meg, az elvárások országról-országra változnak

A modern személyautók igazi mérnöki remekműnek számítanak, hiszen a szakemberek mindent alaposan átgondolnak és megterveznek rajtuk, mielőtt sorozatgyártásuk elindulna. Nincs ez másképp a gumiabroncsokkal sem: számtalan követelménynek felel meg a Continental az elsőszerelésű abroncsok minősítése során, különösen az új modellek esetében. „A gyárak konkrét kérésekkel keresnek meg minket és a számukra testre szabottan kifejlesztett gumiabronccsal a jármű csúcsteljesítményre lesz képes“– jegyezte meg Musztrai Ferenc, a Continental Hungaria Kft. marketing vezetője.

Jelenleg minden harmadik Európában gyártott személyautó Continental gumiabroncsokon gördül le a futószalagról. Ezzel a teljesítményével a márka mindenkit megelőz a kontinensen. Hosszú azoknak az autógyáraknak a listája, amelyek ragaszkodnak a Continentalhoz: Audi, Mercedes-Benz, Jaguar/Land Rover, Peugeot/Citroën, Renault/Nissan, Skoda, Fiat, Volkswagen, de köztük vannak luxus sportkocsikat gyártó márkák, mint például a Porsche vagy a Maserati. Mellettük a Ford, a General Motors, a Mazda, a Hyundai és a Toyota is nagyra értékeli a Continental szaktudását, az elektromos autókat gyártó Tesla pedig a „Kiváló Fejlesztőpartner“- díjjal jutalmazta a Continental erőfeszítéseit, így ismerve el az elektromos hajtású Tesla S modellel kapcsolatban végzett munkát.

Kompromisszumok nélkül nem megy

„A biztonság az egyik legfontosabb szempont a gumiabroncs-fejlesztés területén, ebből sohasem szabad engedni. De más tulajdonságok is vannak, amelyeket figyelembe kell venni a tervezés során” – hangsúlyozta a Continental Hungaria Kft. marketing vezetője. Például fel kell oldani azt az ellentétet, hogy egyrészt az abroncsnak alacsony legyen a gördülési ellenállása, másrészt jó legyen a fékteljesítménye. Emellett például a súly, a gördülési zaj, a tartósság és a kényelem mind olyan szempontok, melyek folyamatos kihívások elé állítják a gumiabroncs-fejlesztőket.

A Continental sikerének az egyik titka, hogy pontosan tudja, mire kell összpontosítani, így válhatott az autógyárak egyik legkeresettebb márkájává. „A termelésünket mindig pontosan összehangoljuk az autógyárak igényeivel. Úgy szoktuk mondani, hogy leképezzük az ügyfélkörünket” – jegyezte meg Musztrai Ferenc. Az új autók iránti fokozott igény és a technológia fejlődése szükségessé teszi, hogy a Continental nagyon komolyan együttműködjön az ügyfeleivel. Minden márkának megvannak a saját igényei.

Hétköznapi abroncsokra támaszkodnak

Amikor a Continental munkatársai egy új modellhez keresik az ideális gumiabroncsot, mindig először azt nézik meg, hogy melyik lenne a legmegfelelőbb a meglévő kínálatból. Ezekben a termékekben sokévnyi kutató munka van, ezért jó alapot biztosítanak a fejlesztésekhez. Mindamellett az új autóknak többre van szükségük, nem elég egy bizonyos típusú abroncs. Minden személyautó esetében számolni kell egy normál nyári és téli szettel. Azonban azt is számításba kell venni, hogy egy adott személyautónak számtalan variációja lehet (szedán, kombi, kupé). Tehát, úgy kell az abroncsot megtervezni, hogy az mindegyik jármű típushoz kiegyensúlyozottan illeszkedjen, legyen szó családi autóról, vagy sportos vezetési élményt kínáló modellről.

Eltérő elvárások

Ha egy gumiabroncsot több kontinensen is forgalmaznak, akkor azoknak alkalmazkodniuk kell az eltérő időjárási viszonyokhoz és vezetési szokásokhoz. Észak-Amerikában például szigorúak a sebességhatárok, így az ottani sofőröknek fontosabb a kényelem, mint a sportos vezetési stílus. Egészen más a helyzet a Közel-Keleten, ahol az abroncsoknak meg kell birkózniuk a nagy hőséggel és a rossz minőségű utakkal. Ezek a körülmények megnehezítik a gyári elsőszerelésű gumiabroncsok fejlesztését.

A fejlesztő csapatok szorosan együtt dolgoznak a kiemelt ügyfelekkel foglalkozó munkatársakkal. Egy csapatot alkotnak az anyagspecialisták, a vegyészek, a fizikusok, a mérnökök, a gyártástechnikusok és a folyamatmérnökök. A fejlesztő csapatok magja olyan szakemberekből áll, akik minden tekintetben megfelelnek az adott ügyfél elvárásainak, ugyanakkor a lehető legjobb teljesítményre képesek. “Mindent egybevetve, a gyári szerelésű abroncsok területén megszerzett előkelő pozíciónk nemcsak azt teszi szükségessé, hogy figyeljünk a vevőink igényeire, hanem azt is, hogy akkor és úgy reagáljunk az új kihívásokra, amikor és ahogy arra szükség van“– hangsúlyozta Musztrai Ferenc, a Continental Hungaria Kft. marketing vezetője.

Trollverda Tags:abroncs, Continental, gumi, gumiabroncs, kerék, Tesla

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Éljen, éljen! Az éjjel soha nem érhet véget! Közös megegyezéssel távozott Storck
Next Post: Michelisz Norbi: “Az eddigi legjobb autóm!”

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • A pánikbeteg blogger 3000 kilométernyi távolságról rendezi az UX fotózását MIAZATROLLGER
  • Közlekedési cégek indítottak kampányt a gyorshajtás ellen Az MTIblogger (is)
  • A Ford továbbfejleszti interaktív játékát Játéktroll
  • Praktikus tippek optimalizált energiagazdálkodásra Kontrollcé-kontrollvé
  • Tudtad?! Sebestyén Balázs vezette Magyarországon elsőként az álom-Lexust Trollverda
  • 25 autót osztott szét az áruházlánc a vásárlók között Gasztrotroll

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

2023. szeptember
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Fotókon a TORSUS PRAETORIAN
  • Az amerikai autógyártók hétvégén is tárgyalnak a sztrájkoló dolgozók képviselőivel
  • Fotókon a vadonatúj Kona Electric
  • Újabb nagy lépés a címvédés felé
  • „THE NEUE NEW”
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Kalandozz Csontváry világában a Budapest Airport támogatásával
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • A laboratóriumi és klinikai tesztek mellett neuropszichológusok játékos tesztekkel vizsgálják a szellemi képességek lehetséges hanyatlását
  • Ezt a vad külsejű autonóm buszt most Európában tesztelik
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A Porsche Design 8000 dollár értékű órát készített, kizárólag 718 Spyder RS vásárló számára Kütyütroll
  • Edzésekhez ideális órákat mutatott be a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • A csúcson indul a Peugeot és a LEGO együttműködése Játéktroll
  • A kreatív-, szabadtéri- és társasjátékokat keresi a legtöbb család Játéktroll
  • Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.