Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
Idén ötödik alkalommal szerepel a vállalat a Brand Z Top 50 legjobbja között
A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben.
Tovább nőtt a Huawei globális márkaindexe, és újabb két helyezéssel lépett előre az idei BrandZ 100 legértékesebb márkáit bemutató listáján. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat kilenc százalékos növekedésével, 29,4 milliárd USD márkaértékkel a 45. helyet foglalja el. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 17 kínai márka is szerepel, melyek közül öt a legnagyobb márkaérték-növekedést elérő húsz vállalat között is szerepel.
A BrandZ elemzésében méltatta a Huawei P40 sorozat készülékeinek kiemelkedő kameraképességeit, valamint Mate Xs 5G-s hajlítható okostelefont, a MatePad Pro 5G tabletet és az AppGallery-t, a Huawei első sajátfejlesztésű ökoszisztémájának alkalmazásboltját. Az előző napokban a Boston Consulting Group minden évben kiadott listáján is előkelő helyet foglalt el a vállalat; negyvenkét helyezést előre lépve – globális szinten – a hatodik leginnovatívabb cégként rangsorolta a Huawei-t a BCG.
Az IDC negyedéves jelentése alapján a Huawei 17,8%-os piaci részesedéssel megtartotta pozícióját, mint a világ második legnagyobb okostelefon-gyártója. A vállalat az idei első negyedévben 62,2%-os növekedést ért el a hordozható okoseszközök piacán a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, 12%-os részesedésével pedig a Huawei a harmadik legnagyobb szereplő a tabletek piacán. A Canalys független elemzőcég szerint a Huawei a világ top 5 vezetéknélküli hangeszközöket gyártó vállalata között van. A Huawei PC üzletága továbbá 120%-os növekedést ért el az év első negyedévében.