Tizenhárom százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2020 első félévében
A Huawei Technologies közzétette 2020 első félévére vonatkozó üzleti eredményeit. A vállalat – nem auditált – árbevétele a tavalyi év első feléhez képest 13,1 százalékkal, 454-millárd kínai jüanra nőtt, a nettó profitráta 9,2 százalék volt. A Huawei távközlési üzletága 159,6 milliárd, a vállalati üzletága 36,3 milliárd, a fogyasztói üzletága pedig 255,8 milliárd kínai jüan árbevételt ért el.1
Miközben az egész világ a COVID-19 járvánnyal küzd, az információs és kommunikációs technológiák nemcsak a vírus elleni küzdelem kulcsfontosságú eszközévé, hanem a gazdasági fellendülés motorjává is váltak. A Huawei ebben az időszakban is elkötelezett maradt a szállítókkal és az ipari partnerekkel való együttműködés mellett a stabil hálózati működés fenntartása, a digitális átalakulás felgyorsítása, a helyi járványgócok visszaszorítására, valamint az országok gazdaságainak újbóli megnyitására irányuló erőfeszítések támogatása érdekében.
A járvány által bonyolulttá vált globális helyzet minden eddiginél fontosabbá teszi a nyílt együttműködést és a nemzetközi értékláncokba vetett bizalmat. A Huawei éppen ezért ígéretet tett arra, hogy továbbra is teljesíti az ügyfelekkel és a szállítókkal szemben fennálló kötelezettségeit, tovább halad, illetve hozzájárul a világszintű digitális gazdasághoz, valamint a technológiai fejlődéshez, függetlenül attól, hogy milyen jövőbeli kihívásokkal néz szembe a vállalat.
1 A részletezett, nem auditált pénzügyi adatokat a Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardoknak (International Financial Reporting Standards) megfelelően állította össze a vállalat, június végi átváltással számolva (US$1 = CNY7.0677)