Tervezd velünk a jövőt!

Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

A Westend dinamikus arculata megannyi lehetőséget biztosít az egyes kampányok egyedi és változatos megjelenítéséhez, mert a logóban található nagy W betű formája ugyan adott, de a tartalma szabadon változtatható. Most egy pályázattal mindenkit arra buzdítanak, hogy töltse meg olyan saját tervezésű dizájnnal a logót, ami a jövőt vetíti elénk, egészen pontosan a jövő bevásárlóközpontját. Pályázni november 5-ig lehet az értékes jutalmakért. A legjobb alkotásokból kiállítás is nyílik a Westendben.

Milyen lesz 20-30 év múlva egy bevásárlóközpont? Lesznek-e még hagyományos boltok, vagy mindenütt robotok segítenek majd a vásárlásban? Esetleg VR szemüveggel nézhetjük végig a kínálatot és a mesterséges intelligencia segít a választásban virtuális próbafülkékben? Milyen változásokat hoz a jövő a divatiparban? Hogyan és mennyire lesznek személyre szabhatóak a vásárlások? Mi lesz a fenntarthatósággal? Hogyan alakulnak át a jövő modern városaiban a bevásárlóközpontok közösségi terei? Ilyen és ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel az alkotások elkészítésénél, a kreativitásnak pedig csak a képzelet szab határt.
A Westend negyedik éve hirdet kreatív tervezőpályázatot – idén Tervezd velünk a jövőt! címmel, melyen 7 és 99 éves kor közötti bárki indulhat, egy pályázó akár három különböző tervet is beadhat. A feladat tehát nem más, mint digitálisan megtölteni a Westend konténerlogóját olyan tartalommal, ami a legjobban reprezentálja a jövő bevásárlóközpontját. A beadási határidő november 5-e éjfél, a pályamunkákat addig kell a Westend honlapjára feltölteni és itt lehet elolvasni a részletes pályázati kiírást is. A beérkezett műveket szakmai zsűri bírálja el: Csorba Eszter, a Westend marketing igazgatója, Orr Máté festőművész, a Várfok Galéria művésze, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia kurátor, művészettörténész. Az első három helyezett díja egy 300 ezer, egy 200 ezer és egy 100 ezer forint értékű Westend ajándékkártya lesz. A szakmán kívül egy bérlői zsűri is pontoz, ők 50 ezer forint értékű Vapiano ajándékkártyát, 40 ezer forint értékű Humanic ajándékutalványt, 30 ezer forintos C&A ajándékkártyát és egy 50 ezer forint értékű Kiehl’s bőrápolási termékcsomagot ajánlottak fel a legjobbaknak.
A TOP40 alkotást a látogatók is megtekinthetik, hiszen az eredményhirdetés napján, november 21-én kiállítás nyílik belőlük a Westend folyosóin és a képek 2024. január 15-ig megtekinthetőek lesznek.
Emellett az üzletközpont saját Facebook oldalára is felkerülnek a művek, ahol közönségszavazásra bocsájtják őket. A legtöbb szavazatot kapott három alkotást egy-egy 10 ezer forint értékű Westend ajándékkártyával jutalmazzák.

A részletes pályázati kiírás itt olvasható.