TabLog érkeztetés és beléptetés a Gizella Irodaparkban

A Gizella Irodaparkban kiemelt szerepet kap a prémium vendégérkeztetés és a mobiltelefonos dolgozói beléptetés a Real Estate Awards díjazott TabLog rendszerének a segítségével.

A hagyományos recepcióknál csúcsidőszakba kialakuló torlódások teljes mértékben kiküszöbölhetők a magyar fejlesztésű, Real Estate Awards nyertes TabLog vendég- és dolgozói érkeztető rendszerrel. A TabLog csapata számos ingatlanfejlesztővel már több sikeres projekteket valósított meg. A Futureal-csoporttal az Advance Towers I-II. és BudapestONE irodaházakban történő vendégérkeztetés rendszerének a kiépítését, illetve a Property Market-tel a Budapark Gate irodaházakban történő fejlesztést.

A legújabb irodapark, amelyben bevezetésre a TabLog rendszere a Gizella irodapark. A fejlesztési program keretein belül a rendszer nem csak a dolgozói és vendég érkeztetést teszi még egyszerűbbé és gyorsabbá, hanem mobil telefonos ajtónyitást is kínál. A felhő alapú rendszer kiemelt hangsúlyt fektet a bérlői igények kielégítésére. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a recepción történő be- és kilépések megtekinthetőek az üzemeltetés számára, illetve, hogy a munkavállalók esetében a munkaidő a belépéstől kezdve számolja a munkaidejüket.
A munkaidőnyilvántartást a megoldás ezzel egy új szintre emeli. A mobiltelefonra letölthető applikáció segítségével a munkavállaló belépési adatai összekapcsolhatóak a munkaidő nyilvántartást vezető bérszámfejtő programokkal, így egy pontos, teljes képet kap a bérszámfejtő és a munkavállaló is.

Az applikáció letöltése több egyéb előnyt is magában rejt, amelyek segítségével egyszerűbbé válhat a munkavégzés. Bevezetésre kerül a dolgozói beléptetés is, melynek segítségével az irodaházi dolgozók mobiltelefonjuk használatával nyithatják ki irodájuk ajtaját. Az innováció segítségével megszűnnek a beléptető kártya és a kulcsok okoszta kellemetlenséget, hiszen a mobiltelefon manapság állandóan nálunk van.

A prémium vendégérkeztetésnél a vendégek egy QR kódot kapnak, mellyel a recepciónál érintés nélkül juthatnak keresztül a lengőkapukon vagy forgóvillákon. A meghívó fél a látogatója érkezéséről valós idejű értesítést kap. Így vendége gyorsan, akadálymentesen, egy prémium élménnyel gazdagodva érkezhet meg a céghez.

Mindezeken felül a TabLog alkalmas arra is, hogy az éppen home office-ban dolgozók munkaidejét is nyilvántartsa, illetve elősegíti a kollégák együttműködését egy valós idejű státuszkövetéssel, amely megmutatja mikor, ki, honnan dolgozik, illetve elérhető-e.

A rendszer az irodapark személyi- és parkoló bejáratainál kerül kiépítésre, valamint ezen felül az irodaépületek ajtói is mobiltelefonnal nyithatók a kiosztott jogosultságok alapján. A beléptető és vendégérkeztető rendszer minden bérlő számára könnyedén elérhető. Elegendő egy applikáció letöltése, mellyel az irodaházi dolgozók egy egyszerű, gyors regisztráció után máris használhatják a TabLog beléptető rendszerét. A fejlesztés lehetővé teszi, hogy az irodapark a digitalizáció adta lehetőségekkel tűnjön ki versenytársai közül.

A Gizella Irodapark sok szempontból különleges. Egyik legnagyobb előnyét a lokációja jelenti: kiemelt közlekedési csomópontban, mégis nyugodt, zöld környezetben található, a város és a budapesti agglomeráció szinte minden pontjáról könnyedén megközelíthető az 1-es villamossal, elővárosi vasúttal, illetve számos belvárost is érintő buszjárattal és trolival. Ezen felül bicikli út is vezet az irodaparkhoz, valamint a Zugló vasútállomás karnyújtásnyira található az épülettől.

A Gizella Park területre a WING egy több ütemben megvalósítandó, fejlesztési, valamint újrahasznosítási programot készített elő. Elsőként az ingatlankomplexum legmagasabb irodaépülete, a Gizella Loft-ként ismert épület alakult át irodaházzá.

A Gizella Irodaparkban mindkét TabLog szolgáltatás bevezetésre kerül, amely elősegíti, hogy mind a dolgozók, mind vendégeik kényelmesebben, gyorsabban juthassanak be az irodájukba. A szolgáltatás elérhető individuális vállalatok számára is.