Szedjük ráncba az üzleti folyamatokat

  • Már platformszolgáltatás formájában is elérhető a Solutions Business Manager
  • A Micro Focus üzleti folyamatmenedzsment-megoldásával a vállalatok egyszerűen támogathatják és felügyelhetik üzleti folyamataikat, beleértve a szoftverfejlesztést és az IT-szolgáltatások biztosítását

Már platformszolgáltatásként is elérhető a Micro Focus Solutions Business Manager. A vállalat nemrég jelentette meg a folyamatkezelő rendszer legfrissebb kiadását, amellyel egyidejűleg a megoldás most már PaaS (Platform-as-a-Service) formában is elérhető. Az eszköz segítségével a szervezetek számos különféle üzleti területen kezelhetik és követhetik nyomon folyamataikat, jelentősen javítva ezzel a hatékonyságot.

A Solutions Business Manager jól átlátható felhasználó felületén keresztül a szakemberek minimális fejlesztési tudással és adminisztrációs munkával, egyszerűen és gyorsan hozhatnak létre, vezethetnek be és fejleszthetnek tovább folyamatalkalmazásokat. Ezek segítségével könnyen nyomon követhetők az egyes üzleti folyamatok: minden, a projektben érintett fél megtekintheti, pontosan hol tart a munka, mely lépéseket tették meg és melyek vannak még hátra, illetve kik végezték el és kik hagyták jóvá az adott feladatokat. A megoldással a szervezetek automatikusan eleget tehetnek az auditálási követelményeknek is.

Az eszköz számos különféle üzleti területen képes támogatni a folyamatokat, a pénzügytől és humánerőforrásoktól kezdve a marketingen és sales-en át egészen a kormányzati szervekig vagy éppen minőségbiztosításig. Csomagok útjának követéséhez ugyanolyan jól használható, mint a szerződések kezeléséhez és nyilvántartásához vagy éppen az események szervezéséhez és a regisztrációk rögzítéséhez.

Annak érdekében, hogy a szervezetek minél könnyebben használatba vehessék a megoldást, a Micro Focus számos előre összeállított folyamatalkalmazást elérhetővé tesz számukra. Ezeket a vállalatok egyszerűen letölthetik és bevezethetik, illetve a Solutions Business Manager felületén keresztül igényeik szerint testre szabhatják, lokalizálhatják vagy kiegészíthetik további elemekkel.

A megoldáson belül külön folyamatalkalmazás érhető el két olyan területen, ahol különösen sok ügyfél igényel támogatást. A Service Support Manager segítségével a szervezetek az ITIL-ajánlásoknak megfelelően menedzselhetik az összes IT-folyamatukat, beleértve az eszközök, az incidensek, a problémák, a változások és a konfigurációk kezelését. A moduláris megoldás egyszerűen testre szabható, így a vállalatoknak csak azokat a modulokat kell bevezetniük, amelyeket ténylegesen használnak, majd a későbbiekben saját igényeiknek megfelelően implementálhatják a további modulokat. A Release Control használatával pedig a cégek egyszerűen kézben tarthatják és ellenőrizhetik az alkalmazásfejlesztési folyamatokat a kód elkészültétől az üzembe helyezésig, így biztosak lehetnek abban, hogy a programok megfelelő minőségben és funkcionalitással, határidőre elkészülnek.

A platformszolgáltatásként elérhető Solutions Business Manager on Demand verzión keresztül a vállalatok egyszerűen használhatják a Solutions Business Manager teljes folyamat-alkalmazásfejlesztési és futtatási környezetét, külön helyi infrastruktúra, rendszer és beállítások nélkül. Mindeközben a szervezetek az igény szerint skálázható megoldás segítségével a kapcsolódó adminisztrációs és működtetési költségeiket is csökkenthetik.