Partneri megállapodást kötött a Crome Communication és a SALESmanago e-kereskedelmi marketing platform
Az együttműködés keretében a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökség segíti a magyar e-kereskedelmi piac szereplőit a SALESmanago AI-vezérelt és prediktív ügyféladat-platformjának a használatában.
A Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökség partneri megállapodás kötött a SALESmanago e-kereskedelmi marketing platformmal. Az együttműködés keretében a Crome Communication ügyfélkapcsolati és termékspecialista szakértőkből álló csapata Budapesti központból segítik majd a magyar e-kereskedelem szereplőit a SALESmanago ügyféladat platformjának alkalmazásában. A SALESmanago AI-vezérelt megoldásait már több mint 2000 középvállalat használja 50 országban, köztük olyan globális márkák, mint a Starbucks, a Vodafone, a Lacoste, a KFC, a New Balance és a Victoria’s Secret.
„Az online marketing az üzleti élet legizgalmasabb, de egyben legnagyobb kihívásokkal járó területévé vált. A minden korábbinál kiélezettebb versenyhelyzet, az egekbe szökő ügyfélszerzési költségek, az omnichannel jelenlét összetettsége, valamint a valódi kapcsolatok és a magas szintű relevancia iránti növekvő kereslet minden eddiginél nehezebbé teszik a megfelelő konverziós ráták és a marketingre fordított befektetések megtérülésének elérését. Ezért nagy szükség van olyan szolgáltatásokra, amelyek egyszerűen és hatékonyan támogatják a vállalkozás online marketing célkitűzéseit” – mondta Christoph Gringmuth, a SALESmanago partnerkapcsolatokért felelős igazgatója.
„Az e-kereskedelmi marketingszakemberek egyre inkább a technológiai megoldások széttöredezettségével, növekvő költségekkel és a szakértelem hiányával szembesülnek. Ez lelassíthatja a folyamatokat és csökkentheti a hatékonyságot. A fentiek miatt a bevételi elvárások teljesítése az e-kereskedelemben egyre nagyobb kihívást jelent, és a marketingcsapatok hosszú távú jövőkép helyett gyakran a rövid távú értékteremtésre összpontosítanak, valamint inkább költséghelyként, mintsem bevételi forrásként tartják számon a területet” – Mazura Péter, a Crome Communcation ügyvezető igazgatója.