Nyílt levél az Euronics vásárlóihoz
Fair vásárlók nélkül nincs Fair Friday – az elmúlt hét bizonyította, hogy igenis lehet kulturáltan, észszerűen és mégis kiváló kedvezményekhez jutva vásárolni Magyarországon
Budapest, 2019. november 18. – Minden korábbinál többen voltak kíváncsiak idén az Euronics Black Friday akcióira az elmúlt héten. Az üzletek és a webáruház is jól vizsgázott, a vásárlók kiszolgálása, illetve a hitelkérelmek ügyintézése is fennakadások nélkül történt, köszönhetően a dolgozók felkészültségének, létszámának és természetesen a vásárlóknak, akik kiváló partnerként segítették kollégáink munkáját és ha úgy adódott, türelmesen kivárták, míg sorra kerültek.
„Hálásak vagyunk a vásárlóinknak, akik bár izgatottan, de nyugodtan és egymásra is figyelve, felkészülten érkeztek üzleteinkbe az elmúlt héten. Az üzenetünk sokaknál célba talált: tízből legalább négy vásárlónk használta az ár-összehasonlító oldalak valamelyikét, így nyugodt szívvel vásárolhatta meg a kiszemelt termékeket, tudva, hogy valódi kedvezményben részesül. Köszönjük, mindez igazolta, hogy ma Magyarországon lehet Fair Friday a Black Friday!” – üzeni Hunyady László, az Euronics marketing és értékesítési igazgatója.
Az idei évben több mint tizenkétezer akciós termékből válogathattak a vásárlók. A webáruházban a tavalyi évhez képest közel 20 százalékkal több látogatót regisztrált a vállalat, a rendszer pedig állta a sarat, felhasználói panasz nem érkezett. Az Euronics gyorsjelentése alapján a Black Friday Hete rekordot döntött, az átlagos kosárérték meghaladta a 35 000 forintot, miközben a vállalat üzleteiben 66 000-nél több terméket értékesített. Az eladott termékekre vetített átlagos kedvezmény 30 százalék volt.
A vásárlók kedvencei közé tartoztak a konzolok és a televíziók, illetve a porszívók és robotporszívók, emellett a korábbi évek tapasztalatai alapján kalkulált becsléseket is meghaladóan bővült a háztartási nagygép kategória. „Büszkék vagyunk rá, hogy tartani tudtuk magunkat az ígéretünkhöz, és az idei Black Friday Hetén is valódi akciókkal, valódi raktárkészlettel és egyes üzleteinkben korábbi nyitással tudtunk fairek maradni.” – mondta Hunyady László, az Euronics marketing és értékesítési igazgatója.
„Ez volt az első olyan Black Friday, ahol már sajátmárkás kínálatunkból is válogathattak az érdeklődők. Egyre több kategóriában jelennek meg a Dyras termékek, a vásárlók a kedvező árazású tévéinket is nagy örömmel vitték haza. Sokan választották a házhozszállítást, amit folyamatosan teljesítünk, ennek köszönhetően fennakadásokról, késésekről nem kell beszélnünk. Úgy tűnik, a futárcégek is nagyon komolyan veszik ezt az időszakot, nekik is hálásak vagyunk” – egészítette ki Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója Hunyady László szavait.
Még nincs vége – Black Friday újratöltve!
A vásárlói visszajelzések és az Euronics által készített friss kutatás is arra sarkallta a vállalatot, hogy meghosszabbítsa a Black Friday Hetét, és további egy hétig tegye lehetővé a kedvezményes vásárlást. „A kutatásunk is rámutatott, hogy az emberek szeretik az akciókat, viszont szeretnének több időt kapni arra, hogy végiggondolják a vásárlást. Ez teljesen érthető, hiszen sokan időzítik ekkora a háztartási nagygépek, vagy éppen televízió vásárlását, ezeket pedig érdemes jól megfontolni. Most azoknak is lehetősége lesz kihasználni az év legnagyobb kedvezményeit, akik a múlt héten még csak gondolkodtak, vagy arra vártak, hogy hátha máshol nagyobb akciókkal találkozhatnak. A „Black Friday hete – Újratöltve” még több akciós termékkel várja a vásárlókat az Euronics üzletekbe és webáruházába” – mesélt a döntés hátteréről Hunyady László.