A Nissan Skyline GT-R R32-t a legjobb
Az autórajongók a Nissan Skyline GT-R R32-t választották minden idők legjobb NISMO versenyautójának
Az R32-t versenyautó múltja és kultuszautó-státusza az első helyre repítette
Az autórajongók a Nissan Skyline GT-R R32-t választották minden idők legjobb NISMO versenyautójának Az autórajongók a Nissan Skyline GT-R R32-t választották minden idők legjobb NISMO versenyautójánakA rajongók elmondták véleményüket, és a Nissan Skyline GT-R R32-t került ki győztesként a #NISMOtop20 versenyben.
A győztes modell három másik emlékezetes GT-R versenygépet előzött meg: a Bathurst 12 órás autóverseny, a Blancpain GT és a GT300 sorozat bajnoki címeit elhozó Nissan GT-R NISMO GT3-at, a 2003-as japán JGTC túraautó-bajnokságot megnyerő GT-R R34-et, illetve a Nissan GT-R NISMO GT500-at, mellyel a japán Super GT bajnokság 2014/15-ös évadának bajnoki címét szerezték meg.
Az R32 versenyautó múltja és kultuszautó-státusza azonban biztosította számára a győzelmet.
A mindössze öt éven át gyártott Skyline GT-R R32 három földrész számos versenysorozatában és sok más rangos autóversenyen is fényes sikereket aratott. Európában az 1991-es a Spa-i 24 órás autóverseny abszolút győzelmét szerezte meg egy R32. A modellel ugyanebben az évben ausztrál túraautó-bajnokság (ATCC) bajnoki címét is begyűjtötték, ami 1992-ben is megismétlődött, miközben mindkét évben az R32 volt a Bathurst 1000 kilométeres autóverseny győztes autója is.
Mindezzel együtt az R32 legnagyobb sikereit a japán túraautó-bajnokságokban aratta: a Japán JTC túraautó-bajnokságot 1990 és 1993 között megszakítás nélkül a Nissan Skyline GT-R R32-ket használó csapatok – a Hasemi és az Impul – nyerték meg.
Az autóversenyzésből hozott öröksége mellett az R32 kultuszautó-státusza a Gran Turismo játékszériában való szereplésével vált megdönthetetlenné rajongói szemében.
Túraautó-versenyek sokszoros bajnokaként és a játékosok számára is hosszú ideje kitartóan az egyik legnépszerűbb választást jelentő Nissan Skyline GT-R R32 már a világ versenypályáin, a képernyőn, illetve most a #NISMOtop20 szavazás során minden idők legnagyszerűbb NISMO versenyautójaként is bizonyította értékeit.
A japán JTC versenysorozat 1990-es és 1992-es bajnoka, győzelem a Spa-i 24 órás autóversenyen és az ausztrál ATCC sorozatban. A Gran Turismo egyik nagy kedvence.
JGTC bajnoki cím Satoshi Motoyamával és Michael Krumm-mal.
Győzelem a Bathurst-i 12 órás autóversenyen, a Blancpain GT és a Super GT300 sorozatok bajnoki címei.
Super GT bajnokság 2014-ben és 2015-ben Ronnie Quintarellivel és Tsugio Matsudával.
Három bajnoki cím a japán prototípus bajnokságban (JSPC).
JGTC sorozat bajnoka 1998-ban.
A Super GT 2008-as szezonjának bajnoki címe Satoshi Motoyamával és Benoît Tréluyer-val.
Bajnoki cím a FIA GT1 versenysorozat 2011-es szezonjában Michael Krumm-mal és Lucas Luhr-ral.
A Nissan harmadik helyezése az 1998-as Le Mans-i 24 órás autóversenyen.
A japán GP sorozat 1968-as és 1969-es szezonjának győztes autói.
Ezzel az autóval nyerte meg John Morton az amerikai SCCA autósport szövetség Trans-Am versenysorozatának 1971-es és 1972-es szezonját.
Győzelem 1994-ben a Daytona 24 órás autóversenyen, kategóriaelsőség ugyanebben az évben a Sebring 12 órás és a Le Mans-i 24 órás versenyeken.
Mark Blundell legendás, pole-pozíciót biztosító köre az 1990-es Le Mans-i 24 órás autóversenyen.
Erős szezonindítás az amerikai IMSA autósport szövetség versenysorozatának 2017-es szezonjában: két futamgyőzelem, köztük a Petit Le Mans 24 órás versenyen.
Abszolút győzelem az 1992-es Daytona 24 órás autóversenyen.
Geoff Brabham legendás, háromszoros IMSA-bajnok autója.
A brit túraautó-bajnokság (BTCC) 1999-es szezonjának bajnoki autója Laurent Aiello-val
Hét futamgyőzelem Japánban 1982-ben és 1983-ban.
Futamgyőzelmek a mindig szoros versenyeket hozó ausztráliai Supercars sorozatban.
Az 1966-os East African Safary Rally győztese