Megtartották az első magyarországi Dyson eseményt
: a Coanda-hatás, a vállalat legújabb szépségápolási termékének elengedhetetlen része
A hajápolás és hajformázás legújabb technológiájának szentelte első magyarországi rendezvényét a Dyson, a világ egyik vezető kutató-fejlesztő vállalata a hajápolás, a vezeték nélküli porszívók és légtisztítók piacán. A nagyszabású eseményen fodrászok, életmód- és divatújságírók, tartalomgyártók és közéleti személyiségek vettek részt.
A rendezvényen Jake Reynolds, a Dyson hajápolási fejlesztőmérnöke mutatta be a vállalat legújabb szépségápolási technológiáit és a mögöttük rejlő innovációt, egyúttal a Dyson Airwrap multifunkciós hajformázók nemrég debütált új generációját is: ezeket a termékeket úgy tervezték meg, hogy használatukkal extrém hőhatás nélkül is könnyebb és gyorsabb legyen a hajformázás.
Az eseményen Szofrán Zsolt mesterfodrász, a márka magyarországi nagykövete tartott mesterkurzust a vendégeknek, amelynek során megismerhették az új Dyson Airwrap multifunkciós hajformázót, valamint kipróbálhatták mindhárom Dyson hajápolási terméket: az Airwrap mellett a Supersonic hajszárítót és a Corrale hajvasalót is.
„A legtöbb hajformázó eszköz nem kínál megoldást arra a problémára, hogy a hajtípusok nagyon különbözőek – ami az egyik felhasználónak beválik, az a másiknak káros lehet. A Dyson Airwrap multifunkciós hajformázó az elődje sikerére épül, és sok ezer órányi kutatás, rengeteg tesztelés és rengeteg áramlástani szimuláció eredménye. A munka gyümölcsét olyan innovációk jelzik, mint az irányváltoztatásra képes hengerek a gyorsabb és könnyebb göndörítésért, az újratervezett kefés tartozékok a pontosabb formázásért, és egy teljesen új, kétfunkciós Coanda simító-szárító fej. A légáramlás szabályozása révén biztosított a fokozott Coanda-hatás a göndörítéshez, formázáshoz és a szálló hajszálak elrejtéséhez – mindezt extrém hőhatás nélkül” – mondta el James Dyson, a Dyson főmérnöke és alapítója.
A márka termékei iránt érdeklődők a budapesti MOM Parkban található Dyson Demo Zone-ban tekinthetik meg és próbálhatják ki az új Dyson Airwrapot, a Supersonic hajszárítót és a Corrale hajvasalót, valamint a cég híres vezeték nélküli porszívóit és a legújabb generációs légtisztítókat. A bolt a Dyson legújabb innovációit kínálja a hajápolás, az otthoni higiénia és a levegőminőség javítása iránt elkötelezett vásárlóknak.
A DYSONRÓL
A Dyson egy Bath melletti ingatlanban indult útjára és 1993-as alapítása óta folyamatosan növekszik. Mostanra egy globális technológiai vállalattá fejlődve mérnöki, kutatási, fejlesztési és tesztelési tevékenységet folytat Szingapúrban, az Egyesült Királyságban, Malajziában, Mexikóban, Kínában és a Fülöp-szigeteken. Ma már a vállalat globális központja Szingapúrban található, az Egyesült Királyságban pedig két technológiai kampusza van, amelyek több mint 800 hektáros területen fekszenek Malmesburyben és Hullavingtonban. 1993 óta a Dyson több mint 1 milliárd fontot fektetett be a Wiltshire-ben található irodái és laboratóriumai működésébe, amelyek a jövőbeli Dyson-technológia kutatásának, tervezésének és fejlesztésének adnak otthont. A Dyson családi tulajdonban van, és világszerte több mint 14 000 embert foglalkoztat, beleértve a 6000 fős mérnöki csapatot. A vállalat 84 piacon értékesíti termékeit több mint 300 Dyson Demo Store-ban, amelyek közül 2021-ben világszerte 50-et nyitottak meg, köztük egy új Dyson Virtual Reality Demo Store-t.