Lezárult a pályázás a Mastercard – Év Bankja 2022 versenyen
Idén is népszerű a pénzügyi szektor legrangosabb seregszemléje
a hazai szereplők körében
Idén 17. alkalommal rendezik meg a Mastercard – Év Bankja versenyt, amelynek pályázati szakasza most zárult le. A tavaly megújított versenyre idén 35 pályázat érkezett.
A piaci folyamatokkal összhangban a versenykategóriák ismét változtak 2022-ben: a tavaly debütáló Az év fenntartható kezdeményezése és Az év digitális banki UX megoldása mellett új kategóriákban is nevezhettek a pályázók, Az év fiataloknak szóló programja, Az év Employer Branding aktivitása és Az év újgenerációs fizetési megoldása mellett visszatért Az év prémium banki aktivitása kategória is.
A meghirdetett kategóriákat és azok értékelési szempontrendszerét már több mint fél éve megismerhették a pályázók, csakúgy, mint a magas presztízsű szakmai zsűrik összetételét.
„Idén a tavalyihoz képest kevesebb kategóriában hirdettünk versenyt, viszont olyan témákra fókuszálunk, amelyek az elmúlt években alapjaiban határozták meg a bankok mindennapi életét” – mondta a változások kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „A pályázatok számát tekintve kiemelkedik Az év digitális banki UX megoldása kategória, amelyben nyolc bank is nevezett. Ez is jól mutatja, milyen kulcsfontosságú terület ez a szektor számára, melynek szereplői szeretnék megmérettetni innovatív fejlesztéseiket.”
A Mastercard – Év Bankja verseny egyik legfontosabb célkitűzése és küldetése továbbra is az, hogy kiemelje és reflektorfénybe állítsa azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeit, miközben fenntarthatósági célkitűzéseket támogató megoldásokat alkalmaznak.
2022-ben a pályázók a következő 6 kategóriában mérik össze teljesítményüket:
- Az év digitális banki UX megoldása
- Az év fiataloknak szóló programja
- Az év prémium banki aktivitása
- Az év Employer Branding aktivitása
- Az év fenntartható kezdeményezése
- Az év újgenerációs fizetési megoldása
A kategóriák győzteseinek kihirdetése mellett, 2023. februárjában, a versenyt lezáró gálán adják át a Mastercard – Az év bankja 2022 fődíjat is, melynek nyerteséről a 6 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.
Az idei kategóriákról, a szempontrendszerről és a zsűriről bővebb információ a www.evbankja.hu oldalon található.