Lázba hozta a lakásvásárlókat a Café Communications

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Alig egy hónap alatt több mint hatszázezer megtekintést értek el az OTP Bank lakásvásárlókat megcélzó „Hello Otthon” branded content videói. Az első lakást vásárlókat, a nagyobb otthonba költözőket és a befektetési szándékkal keresgélőket egyaránt megszólították a Café Communications által gyártott kisfilmek, amelyekben egyedi, személyes hangulatú történeteken keresztül járták körbe a lakásvásárláskor felmerülő dilemmákat, kihívásokat és kérdéseket.
A „Hello Otthon” integrált kampány az idei év kiemelt, több hónapos aktivitása az OTP Banknak. A hitelintézet az érdeklődés felfutását látva ebben az évben olyan online platformon építkező edukációs, üzlettámogató kommunikációt akart megvalósítani, amely szórakoztató és tanulságos módon veszi górcső alá a lakásvásárlás szempontjait.
A kreatív megvalósítás feladatát a Café Communications kapta, és az ügynökség szakemberei már a kezdettől fogva a márkanagykövetek bevonásával megvalósított kampányban gondolkoztak. Az volt a céljuk, hogy a legkülönbözőbb élethelyzetben lévőket, illetve korosztályokat egyaránt megszólítsák a videó-sorozattal, amelyben éppúgy megoldást kerestek az első kislakásukra gyűjtőknek, mint a kisebből nagyobba költözőknek, illetve a befektetési céllal vásárlóknak. Ennek megfelelően választottak ki az ügynökség szakemberei három népszerű, véleményformáló híres embert, akiknek a történetein keresztül jobban meg lehetett fogni az eltérő dilemmákat, kihívásokat, amelyek a potenciális vevőket a valóságban is foglalkoztatják. Mindenkivel 3-3 videót forgattak, amelyeket folyamatosan elérhetővé tesznek a hellootthon.hu weboldalon, illetve az OTP Bank YouTube és Facebook oldalán.

Az eddig megjelent 5 videó várakozásokon felül teljesített. A több mint 600 ezer megtekintés mellett a legnagyobb eredményt mégis leginkább az jelentette, hogy a lakásvásárlás témáját, kihívásait az online történetmesélés segítségével olyan egyedi, tartalom alapú és márkázott videó-sorozaton keresztül sikerült bemutatni, ami széles körben pozitív fogadtatásra talált, és interaktivitásra ösztönözte a nézőket.
A Hello Otthon kampány további videói hamarosan elérhetőek lesznek az OTP Bank márkaoldalán, a hellootthon.hu–n.

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .