Dan Schulman, PayPal elnök-vezérigazgató közleménye

Példa nélkül időket élünk. A COVID-19 világjárvány veszélyezteti szeretteink egészségét, a megélhetésünket biztosító vállalkozások létét, a világgazdaság kiegyensúlyozott működését és a mindennapi életmódunkat. Miközben mindnyájan próbálunk megbirkózni az új helyzet támasztotta kihívásokkal, szeretnénk, ha tudná: a PayPalra most is számíthat.

Bízunk a közösség erejében

A PayPal több mint 20 éves működése során a világ számos viharos időszakot vészelt át, miközben vállalatunk minden alkalommal keményen dolgozott azon, hogy a legnehezebb körülmények között is megtarthassuk és támogassuk munkavállalóinkat, ügyfeleinket és partnereinket. Miközben most egy olyan járvánnyal kell szembenéznünk, amely kétségtelenül külön fejezetet fog kapni a történelemkönyvekben a PayPal ez irányú elkötelezettsége továbbra is változatlan.

A jelenlegi helyzetben számos vállalkozás ajánl fel segítséget, mert önmagában egyetlen cég sem képes felvenni a harcot a járvány ellen. A PayPal az összes pénzügyi területen működő vállalkozást arra bátorít, hogy segítsük közösen azokat, akiket a legérzékenyebben érint a válság. Mindannyiunknak támogatnunk kell munkavállalóinkat, és segítenünk kell ügyfeleinknek, hogy a legkisebb veszteségek árán vészelhessék át a nehéz időszakot. Az elmúlt hónapok során számos esetben megtapasztalhattuk nemzedékek közötti szolidaritás, a kivételes lelki erő és a nagylelkűség megnyilvánulásait. Ezek a példák mutatják, hogy a nehéz időkben tanúsított bátorság és alkalmazkodóképesség valóban csodákra képes.

Ha segítségre van szüksége, ránk most is számíthat

A PayPal most is rendelkezésre áll azon ügyfelei számára, akiknek segítségre van szüksége ahhoz, hogy biztonságosan áron pénzt tudjanak küldeni családtagjaiknak vagy barátaiknak. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseire azonnal választ kaphat a PayPal Help Center oldalon (angol nyelvű odal), vagy ha rákattint a „Súgó és kapcsolat” menüpontra weboldalunkon vagy e-mailjeinkben.

A jelenlegi bizonytalan pénzügyi időszakban a következő digitális fizetési szolgáltatásokkal állunk rendelkezésére:A PayPal személyközi fizetésekkel gyorsan, biztonságosan és egyszerűen küldhet vagy fogadhat pénzt.
Xoom lehetővé teszi, hogy gyorsan és biztonságosan küldhessen pénzt más országban élő szeretteinek.
PayPallel adományokat ajánlhat fel online vagy a mobilján keresztül, olyan jótékony szervezetek javára, amelyek a válság miatt kiszolgáltatott helyzetbe kerület emberek számára nyújtanak segítséget.
Online vásárláskor vegye igénybe a Vásárlói védelmet és a Visszatérített visszaküldést. A PayPallel szerződött kereskedők oldalain soha nem kell megadnia személyes adatait.
Ha egyéb szolgáltatásaink iránt érdeklődik, kérjük, tájékozódjon a PayPal vagy Xoom magyar nyelvű oldalán, illetve töltse le a PayPal vagy a Xoom alkalmazást.

Támogatjuk a gazdaság gerincét alkotó kisvállalkozásokat

A digitális fizetési megoldások mindenki számára létfontosságúvá válnak, ahogy egyre több vállalkozás és fogyasztó fedezi fel a mobilfizetési, vagy a vásárláshelyi fizetési technológiákban rejlő lehetőségeket. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy szolgáltatásainkat a változó körülményekhez és fogyasztói szükségletekhez igazítsuk, ezzel segítve a kereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozásokat. A PayPal jelenleg világszerte 305 millió aktív számlával rendelkezik, amelyek biztonságos tranzakciókat tesznek lehetővé.

Amennyiben Ön egy PayPal-fizetési opciót nyújtó vállalkozás tulajdonosa, és úgy érzi, készpénzforgalma veszélyben van, a PayPal üzleti megoldásai segítséget jelenthetnek. Amennyiben tanácsadásra, javaslatokra van szüksége, ügyfélszolgálati szakértőink állnak rendelkezésére, részletes információkért látogasson el weboldalunkra.

Bízom benne, hogy mindenki csatlakozik a PayPalhoz, és támogatja az online értékesítéssel foglalkozó kereskedők közösségét, akik keményen dolgoznak üzleti modelljeik új körülményekhez való hozzáigazításán.

Gondoskodunk munkavállalóinkról, akik mindennap Önért dolgoznak

Munkavállalóinkról való gondoskodás a jelenlegi krízishelyzetben kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy ügyfelelink számára a megszokott szolgáltatási színvonalat tudjuk biztosítani. A COVID-19 járvány megjelenése óta folyamatosan dolgozunk rajta, hogy megtegyük azokat a szükséges lépéseket, amelyekkel megvédhetjük munkatársaink egészségét és anyagi biztonságát. Számos kollégánk távmunkával látja el feladatait, és ügyfélszolgálati központjainkat is távoli munkavégzésre rendezzük be. Az átállás ideje alatt a telefonos vagy e-mailes megkereséseknél hosszabb várakozási időre lehet számítani, ezért felhívjuk figyelmét, hogy a PayPal Help Center-ben (angol nyelvű oldal) azonnal válaszokat kaphat kérdéseire. Nagyra értékeljük türelmét és megértését, hiszen munkavállalóink biztonságos körülményeinek megteremtése a garancia arra, hogy jelen helyzetben is képesek legyünk megfelelni ügyfeleink elvárásainak.

Hogyan segíthetünk még?

Tudjuk, hogy a fogyasztók és a vállalkozások is hatalmas nyomás alatt állnak, és komoly nehézségekkel nézhetnek szembe. Folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, hogy a rendelkezésünkre álló erőforrások segítségével, hogyan tudunk alkalmazkodni ügyfeleink igényeihez. Kérjük, látogasson el a PayPal Newsroom Hub (angol nyelvű oldal) oldalra, ahol minden információt megtalál, amely segítéséget nyújthat a PayPal kínálta szolgáltatások használathoz ezekben a bizonytalan időkben.

Köszönjük a bizalmat, hogy a PayPalt válaszotta!

Dan