K&H a Gamervilág Bankja

A K&H, Az év legjobb digitális bankja, minden számlanyitás után Riot pontokat ad a League of Legends játékban a fiatalokat célzó online aktivitása során

Különleges, online számlanyitáskampánnyal találta meg a fiatalokat a K&H, Az év legjobb digitális bankja, melynek megvalósítását a VMLY&R reklámügynökség segítette. A Gamervilág Bankja elnevezésű kampányban a MasterCarddal és a Riot Games-szel közösen mozgatják meg a hazai League of Legends rajongókat két népszerű magyar gamer élő Twitch streamjében.

A K&H kiemelt célja, hogy innovatív digitális termék- és szolgáltatásfejlesztéseinek köszönhetően ügyfelei könnyebben és gördülékenyebben intézhessék mindennapi banki teendőiket. A fiatalok egyre nagyobb aránya – Magyarországon stabilan 3,5 millió felnőtt (18–65 éves) – játszik valamilyen online játékkal. Ez derült ki a Reacty Digital 2023 áprilisában 1039 fő megkérdezésével végzett országos reprezentatív közvélemény-kutatásából, ezen belül is a League of Legends az egyik legnépszerűbb játék 810 ezer fős rajongótáborral. Ez inspirálta az alkotókat, hogy a K&H innovatív image-ét erősítsék egy rendhagyó kampánnyal, mely a gaming univerzumban szórakoztató módon hívja fel a figyelmet a K&H számlanyitási akciójára és átélhetővé teszi a digitális bankolás előnyeit.

A kampány ideje alatt K&H számlanyitás esetén 2540 Riot Pointot (RP-t) kap minden 16-25 év közötti ügyfél a League of Legendsben az első K&H számlájához, amit a játékban az avatar fejlesztésére lehet felhasználni.

A kampányt az itthon is leglátogatottabb live streaming platformon, a Twitchen Kiss Ádám és 2Okos gamer influencerek élő adásban, valamint a saját közösségi oldalaikon népszerűsítik, illetve megjelenik a social hirdetésekben és a K&H célzott bannerkampányában.

A Casio kiadja a League of Legends G-SHOCK karórákat