Kezet rázott a WMN.hu és a Klikkmánia

Magyarország legkarakteresebb online női magazinja, a WMN mára már az egyik legmeghatározóbb médiapiaci szereplővé nőtte ki magát. Stabil olvasói bázisa révén havi több, mint egymillió egyedi látogatót vonz; az Élet, Kult, Ember címszavak alatt pedig mindenki megtalálja a saját érdeklődési köréhez passzoló minőségi tartalmat. Érezhetően hatalmasat fejlődött az audiovizuális tartalomgyártás is, így kulcsfontosságú szerep jutott a YouTube-csatornának, amelyen jelenleg százhetvenháromezer feliratkozó követheti az egyik legkedveltebb hazai talkshow-t, az Elviszlek magammal-t, valamint a többi izgalmas videós tartalmat, köztük az Örkény István Színházzal közösen fejlesztett vadonatúj műsort, amelynek premierje tavasszal várható, Nyílt lapokkal címen. De a WMN ereje a közösségi platformokon kívül a podcast műsoraiban is rejlik. Saját stúdiójukban készülnek a felvételek, a kultikus Popfilter mellé a COVID alatt érkezett a Beszélnünk kell! és a WMN csapat saját, tabumentes kibeszélő műsora, a Mindent bele is. A felsorolást pedig majdnem a végtelenségig lehetne folytatni.
 
Az örök megújuló és lendületes WMN céljai továbbra is emelkedő pályán vannak, így az online magazin úgy döntött, szakmai partnert keres víziójához. A Klikkmánia elsődleges feladata a weboldal, YouTube csatorna, szerzői oldalak és podcastok minőségi organikus és fizetett forgalmának folyamatos növelése lesz. Ezen célok eléréséhez a Klikkmánia kezeli többek között a WMN Magazin Google Ads, Facebook, TikTok kampányait, de egyéb munkák mellett a weboldal keresőbaráttá tételén is dolgozik majd.