Itt az első magyar, márkázott GIPHY-sticker csomag a Topjoy-tól
A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra. A Topjoy hangulatjeleket mostantól Instagram Stories-ban, Messengerben és Snapchaten is használhatják a felhasználók, elküldhetik őket egymásnak üzenetben, vagy színesíthetik velük a story-jaikat.
Márkázott Topjoy kupakokkal indult útnak az első magyar, mozgó gifekből álló GIPHY matricacsomag, amellyel a legnépszerűbb közösségi média csatornák felhasználói cseveghetnek egymással. Az Instagram és Snapchat csatornákon belül a story-ba integrálva használhatók a matricák, Facebook Messengeren, Twitteren, SMS-ben, WhatsApp-on és emailben pedig a GIPHY alkalmazásból lehet megosztani őket. Az elektronikus üzenetküldésben használt, GIPHY alkalmazásra készült tizenhárom egyedi matricát a Kraftwork reklámmanufaktúra fejlesztette.
„Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon elsőként készítettünk márkázott tartalm
A fiatalok egyik kedvenc italmárkájának animált matricái még csak néhány napja érhetőek el a világ legnagyobb gif-platformján, de az összmegtekintés már átlépte a 7,5 milliót. Jelenleg az ÁGY <3 matrica a legnépszerűbb 1,7 millió megtekintéssel, a második a BEST FRIENDS FOREVER 1,2 millió megtekintéssel.
A teljes csomag itt érhető el: https://giphy.com/topjoy_
ÁGY <3
GIF:
https://drive.google.com/open?
PNG:
https://drive.google.com/open?
GIF:
https://drive.google.com/open?
PNG:
https://drive.google.com/open?