Ilyen se’ volt még

A magyar munkaerő-piacon először a középpontban az álláskeresői igények

 

A Mobil Munka telefonos applikáció megújul, és megteszi, amit mások még nem mertek: a fizetést és a juttatásokat helyezi fókuszba, ezzel pedig alapjaiban változtatja meg az álláskeresést.

A Profession.hu kékgalléros állásokat hirdető ingyenes telefonos alkalmazása újrastrukturálja az álláshirdetéseket. Legfontosabb szempontként a munkavállalók igényeit jelöli meg, és ehhez igazítja az álláskeresés folyamatát, amivel találó választ ad az egyre erőteljesebben jelentkező munkaerőhiányra.

Közel száz felhasználónkkal beszélgettünk az elmúlt hónapokban, hogy megtudjuk, hogyan segíthetnénk még könnyebbé tenni a megfelelő állás megtalálását a Mobil Munkán. A lényegre törő, újraformált álláshirdetések segítenek majd az álláskeresőknek a gyors döntésben, de mindeközben egyszerűsítik a munkáltatók életét is, ha itt adják fel pár lépésben a hirdetésüket” – mondta Kovács Ádám, a Mobil Munk  alkalmazás termékfelelőse. 

Az álláskeresők visszajelzéseiből kiderült, hogy a terjengős, gyakorta lényegtelen részleteket taglaló leírások helyett kevés, de pontos információra van szükségük az állásokról ahhoz, hogy döntsenek jelentkeznek-e az adott munkakörre. Az applikáció fejlesztői kizárólag eszerint határozták meg azokat az adatmezőket, amelyek mindenképpen szükségesek az álláshirdetések feladásához.

Az új megközelítésben az álláshirdetés minden információt tartalmaz, ami az álláskereső számára fontos. Ez teljesen egyedi a hazai piacon.

A gyorsan áttekinthető hirdetés első információja a fizetés, emellett minden pozíciónál feltüntetik a valós munkaidőt, a juttatási csomag részleteit, a munkavégzés helyét – GPS koordináta pontossággal, és néhány pontban röviden összefoglalják, mire van ténylegesen szükség a munkakör betöltéséhez. A hirdetések újfajta, egységes szerkezete nemcsak megkönnyíti az álláskeresés folyamatát, de ahhoz is jelentősen hozzájárul, hogy a munkavállalók a számukra megfelelő feltételeket kínáló állásokra jelentkezzenek.

A Mobil Munka applikációról

Az egy évvel ezelőtt debütált applikációt Magyarországon már több mint százezren töltötték le, és hazánkon túl Németországban és Izraelben is bizonyított, így már közel félmillióan használják világszerte. Tavaly ősszel egy bevállalós kampány mutatta be az alkalmazás használatát, Mucsi Zoltánnal a főszerepben: a „Lazán, faszán, egyszerűen” szlogenű videó 600.000 megtekintést kapott.