Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

A Huawei okostelefon szállításai 20,6 százalékkal emelkedtek

Posted on 2017.07.28.2017.07.28. By blogger Nincs hozzászólás a(z) A Huawei okostelefon szállításai 20,6 százalékkal emelkedtek bejegyzéshez

A Huawei Technologies közzétette első féléves üzleti eredményeit. Idén az első hat hónapban a vállalat bevétele 15 százalékkal, 283.1 milliárd kínai jüanra (41,83 milliárd dollárra) nőtt. A Huawei tovább növelte működésének hatékonyágát – a vállalat 11 százalékos működési eredményt ért el, és mindhárom üzletága stabilan növekedett 2017 első félévében.

A távközlési üzletágban a Huawei továbbra is az ügyfelek elégedettségre helyezi a hangsúlyt és segíti a globális távközlési szolgáltatókat, hogy az élre törjenek a digitális átalakulás során minden iparágban. A Huawei vezető szerepet tölt be az 5G innovációjában, folytatja fejlesztéseit a 4.5G, a videók elterjedése, a vállalatok közötti kommunikáció (B2B) és a dolgok internete (Internet of Things (IoT)) terén.

A vállalati üzletágban a Huawei továbbra is nyitott, ellenálló, rugalmas és biztonságos ICT platformokat fejleszt, és egyre több iparágában vezető vállalat választja a Huaweit partnerének a digitális átalakulásban. A Huawei innovatív termékei és megoldásai – a felhőalapú számítástechnika (cloud computing), az All-Cloud hálózatok, a vállalati vezeték nélküli szolgáltatások, az IoT, a Big Data, az adattárolás és a szerverek területén – mára széles körben elterjedtek, megtalálhatók a kormányzati szektorban, a pénzvilágban, az áramszolgáltatás, a szállítmányozás, és a termelési ágazatokban, valamint különösen safe city (biztonságos város) megoldások terén.

Jelentősen nőtt a fogyasztói üzletág bevétele

A Huawei fogyasztói üzletágának bevétele 2017 első hat hónapjában 105, 4 milliárd kínai jüanra nőtt (15.49 milliárd USD), ami 6,2 százalékos növekedést jelent, az okostelefon-kiszállítások pedig meghaladták a 73,01 darabot, amely 20,6 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest.

Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának elnöke elmondta: ”Üzletágunk továbbra is ipari átlagot meghaladó növekedést produkál és egyre jelentősebb szerepet tölt be a felső kategóriában is szerte a világon. Ez a növekedés bizonyítja a Huawei márka erősségét és alátámasztja a lendületet, amelyet napjaink kifinomult fogyasztói igényeire reagáló prémium-kategóriás, piacformáló készülékeinkkel értünk el.”

Jelentős növekedés a Közép-, Kelet- és Észak-Európa régiókban

A közép-, kelet- és észak-európai régióban 2017 első félévében a Huawei fogyasztói üzletágának piaci részesedése elérte a 18,7 százalékot, ami 48 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A vállalat piaci részaránya a közép- és kelet-európai régióban 50 százalékkal (H1 2017 – 20.2% és H1 2016 – 13.5%), az észak-európai régióban 46 százalékkal növekedett, amellyel a Huawei Európa ezen területein továbbra is tartja erős piaci pozícióját. A legfrissebb és a tavalyi évi adatokat, valamint a világszerte megszerzett elismeréseket figyelembe véve a Huawei újabb fontos áttörést ért el a fenntartható növekedés területén, és továbbra is a piacvezetők egyike.

Ez a növekedés a Huawei, mint prémium márka globális elismertségét is erősítette. A Huawei a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, 88. lett a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző listáján, 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat rangsoroló listáján és idén az előkelő 83. helyet szerezte meg a Fortune Top 500 rangsorában.

„A Huawei készülékei, a minőség, a tapasztalat és az innováció iránti elkötelezettségünknek köszönhetően jó fogadtatásra találtak ki világszerte” – tette hozzá RichardYu. „Fogyasztói elektronikai készülékeink kiterjedt ökoszisztémájának köszönhetően, amelybe elismert okostelefonok, táblagépek, viselhető eszközök és immár PC-k is beletartoznak, fogyasztóink tudják: bízhatnak abban, hogy a Huawei azt az élményt nyújtsa, amit ők egy prémium készüléktől elvárnak”.

A Huawei célja, hogy a márka globális jelenlétének növekedésével párhuzamosan tovább bővítse a már most is kiterjedt kiskereskedelmi hálózatát: a vállalat a tavaly májusi 35 ezerről az év végére 56 ezerre tervezi növelni azoknak az üzleteknek a számát, ahol elérhetők a termékek és amelyek megjelenésükben a Huaweiről az egész világon kialakult felső kategóriás, prémium imidzset tükrözik majd.

A Huawei fogyasztói üzletága a továbbiakban is folyamatos növekedést tervez, a vállalat a jövőben a mesterséges intelligencia és a machine learning (gépi tanulás) területén elért újításokkal fejleszti tovább készülékeit, amelyek már egy új „okos korszakba” vezetnek. A fogyasztói üzletág elkötelezett olyan intelligens eszközök mellett, amelyek ráéreznek a fogyasztók igényere és még természetesebben illeszkednek mindennapi életükbe.

A vállalat világszerte jelen lévő 15 kutatási- és 36 innovációs központjában olyan új technológiákon dolgozik, mint a szenzorok, az adatkezelés és a Kirin chipkészletek fejlesztése, amelyekkel ezt az új típusú funkcionalitást kívánja elhozni a fogyasztók életébe. A Huawei továbbá saját újításait is kiegészíti, olyan, saját iparágukban vezető vállalatokkal együttműködve, mint a Leica, a Dolby, a Microsoft, az Intel vagy a Google.

Ezeknek az erőfeszítéseknek köszönhetően a Huawei továbbra is fogyasztói lenyűgözésére törekszik, kihívásokat állít az piac elé, és dolgozik a jobban összekapcsolt világ létrehozásán (Better Connected World).

Kontrollcé-kontrollvé, Kütyütroll, Sajtóanyagértbármit Tags:Huawei, mobil, mobiltelefon, telefon

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Nyaralás okostelefonnal, női és férfi szemmel
Next Post: Melegíts be a Szigetre a Budapest Parkban 

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Az Együtt az Autistákért Alapítvány a TikTokon edukálja a fiatalokat Kütyütroll
  • Együttműködik a Samsung Electronics és a Disney Képalkot áss
  • Rekordérdeklődés a budapesti kamara KATA konferenciáján Kontrollcé-kontrollvé
  • Vezeték nélküli mini telefontöltő utazóknak Kontrollcé-kontrollvé
  • A The Callisto Protocol decemberben jön Játéktroll
  • Szövetséget kötött a Sopron Bank Burgenland és a Cofidis Kontrollcé-kontrollvé

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Nagy visszatérőkkel és murvás futammal indul a rali ob
  • Teljesen új infotainment-koncepció a Toyota Mirai fedélzetén
  • Bajnoki cím!
  • Harminckilenc gázüzemű és nyolc korszerű, dízelüzemű autóbuszt állít forgalomba Zalában a Volánbusz
  • Yūshū Customer Experience
  • Van képünk hozzá (23.03.30.) – Lexus NX
  • Elindult a Wizz Air harmadik járata Szaúd-Arábiába
  • Van képünk hozzá (23.03.29.) – Ranger WT-X
  • Van képünk hozzá (23.03.28.) – Újabb mentőautók beszerzésére nyílt lehetősége a mentőszolgálatnak
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • “Tesztversennyel kezdjük a 2023-as szezont”
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette IIHS töréstesztet
  • Nyári SUV-abroncs teszt
  • A Hyundai Palisade gyengén szerepelt az IIHS törésteszten
  • Az internetes csalásokra is felhívja a figyelmet az országos pénzügyi teszt
  • Üdvözöld a tavaszt a Bárány Napokkal!
  • Szatmár keserű likőrt hívtak vissza a forgalomból
  • NEM ZÖRÖG A HARASZT…
  • Magyarország az EU legjelentősebb tormatermelője
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll
  • A LEGO Group és a Disney ünnepli a történetmesélés csodáját az új Share the Wonder sorozatban Játéktroll
  • Az ember, aki szerint 1 500 000 000 000 magyar kapott koronavírus elleni oltást, azt mondja, az szja-bevallási tervezetek szerdától érhetők el Az MTIblogger (is)
  • Zöldségnövény palántanevelési tanfolyamot hirdet a MATE Gasztrotroll
  • Sajttorták a világ minden tájáról Cool Tour

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.