Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

Hogyan fogadja a társadalom az önvezető autókat?

Posted on 2017.11.26.2017.11.25. By blogger Nincs hozzászólás a(z) Hogyan fogadja a társadalom az önvezető autókat? bejegyzéshez

 

A robotika, a mesterséges intelligencia, az aktív biztonsági rendszerek és az ezeken alapuló autonóm, önvezető autók fejlesztésében élen járó Toyota és Lexus új tanulmányában azt vizsgálja, hogyan viszonyulnak az autósok az intelligens gépekhez és a fejlett biztonsági technológiákhoz.

A világ leginnovatívabb autógyártójának tartott Toyota Együttműködési Kutatási Központja (CSRC) ma bejelentette, hogy öt új kutatási projektet indít, hogy kiderítsék, hogyan használják és fogadják el az autósok a fejlett járműtechnológiákat, köztük az automatikus vezetősegítő rendszereket. Az öt amerikai kutatóintézettel közösen végzett projektek a központ CSRC Next nevű új ötéves programjának részét képezik, amelynek tárgya a jövő mobilitásába történő biztonságos átmenet támogatása.

Az egyre újabb járműtechnológiák – köztük az automatikus vezetősegítő rendszerek – hatalmas lehetőségeket kínálnak a közlekedésbiztonság javítására, ugyanakkor érdekes kérdéseket vetnek fel azzal kapcsolatban, hogyan oldható meg az autósokkal való interakciójuk, és hogy az autósok hogyan taníthatók meg e rendszerek biztonságos használatára. Az öt kutatási projektből ezért négy is e megoldások társadalmi elfogadottságával foglalkozik, bepillantást nyújtva az ilyen technológiák gyakorlati alkalmazásába. A kutatások eredményei segítik majd e rendszerek hatékony bevezetését, a biztonságosabb vezetési szokások elterjedését és a veszélyes közúti viselkedés ellenpontozását.

„A fejlett járműtechnológiák hamarosan gyorsabb ütemben fejlődhetnek, mint ahogy sok ember megérthetné e rendszerek valódi képességeit; ezért is fontos meghatároznunk, hogy napjaink autóvezetői milyen mértékben értik és használják ezeket az új megoldásokat,” – fogalmaz Chuck Gulash, a CSRC igazgatója. „Biztosak vagyunk benne, hogy partnerintézeteinkkel együttműködve – és nyíltan megosztva tapasztalatainkat más autóipari szereplőkkel, kormányzati szervekkel, NGO-kkal és technológiai fejlesztőkkel – segíthetünk abban, hogy a társadalom egyre jobban elfogadja ezeket az új és ígéretes technológiákat.”

Az öt kutatási projektben a CSRC a George Mason Egyetem, a Rockville Intézet, a Washington Egyetem, a Michigan Egyetem Közlekedéskutatási Intézete és a San Francisco Állami Egyetem együttműködésére számít. A gyorsabb munka érdekében az egyetemek minden egyes projekt adatait megosztják egymással, az eredményeket pedig nyilvánosságra hozzák, ezzel is támogatva az autók biztonságának fejlődését az egész iparágban. A 2017 májusában útjára indított CSRC Next program az intézet működésének első öt évében gyűjtött ismeretekre épít, és 35 millió dolláros költségvetéssel folytatja kutatásait a fejlett járműtechnológiák terén. A CSRC Next továbbra is támogatja a Toyota Kutatóintézetnél (TRI) és a Toyota Connected intézetnél (TC) már futó kutatási programokat, hogy felgyorsítsa a kommunikáló és önvezető járműtechnológiák és szolgáltatások kifejlesztését.

2011-es megalapítása óta a CSRC 60 kutatási projektet végzett el 26 partnerintézet segítségével, több mint 200 kiadványt tett közzé, és több iparági konferenciát szervezett. A CSRC projektjei jelentős mértékben hozzájárultak az autók biztonságának fejlesztéséhez; az intézet többek közt azt is kutatta, milyen szerepet játszik az emberi tényező az autók biztonságában, hogy milyen valós hatást fejtenek ki az aktív és passzív biztonsági rendszerek, vagy hogyan járulhat hozzá a közlekedésbiztonsági adatok gyűjtése az új, hatékonyabb adatelemző eszközök kifejlesztéséhez.

 

Trollverda Tags:önvezetőautó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Közel 50.000 forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
Next Post: A  vártnál nagyobb lehet az online vásárlások részaránya az adventi hetekben

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Gyümölcsöző kaland volt a harmadik Soproni Sörrali Gasztrotroll
  • Bécsi kutatók bebizonyították, hogy a salátával autógumi is a tányérra kerül Egész segg
  • Új divatikont teremtett a két neves alkotó Divattroll
  • Hat év alatt közel kétszázmillió kilométer megtett út Hankook gumikon Sajtóanyagértbármit
  • Közvetlenül a biztosítókkal kommunikálnak a Mio fedélzeti kamerái Kontrollcé-kontrollvé
  • A 1965-ös Transit is megjelenik a Forza Horizon 4-ben Játéktroll

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Legyen tiéd a város két keréken is, MOL Bubi bringával
  • Szabálytalan mutatvány, sikeres intézkedés 
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll
  • A LEGO Group és a Disney ünnepli a történetmesélés csodáját az új Share the Wonder sorozatban Játéktroll
  • Az ember, aki szerint 1 500 000 000 000 magyar kapott koronavírus elleni oltást, azt mondja, az szja-bevallási tervezetek szerdától érhetők el Az MTIblogger (is)
  • Zöldségnövény palántanevelési tanfolyamot hirdet a MATE Gasztrotroll
  • Sajttorták a világ minden tájáról Cool Tour
  • Mindenre IS jó, mindenre IS hasznos, mindennél IS újabb, ehető, iható felfedezés a szépségápolásban Csajos

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.