Háromfős kreatív irányítás a Café Communications csapatánál

Április elejétől új szervezeti struktúrában folytatják tovább munkájukat a Café Communications szakemberei. A kreatív osztályt a jövőben Csirke Dániel és Szűcs Gábor kreatív igazgatóként vezeti, míg Ónody Boglárka kreatív stratégaként erősíti a stratégiai tervező csapatot.

Az egyre komplexebb stratégiai és kreatív megbízások miatt döntött az ügynökség a szervezeti átalakítás mellett. A kreatív stratéga és kreatív igazgatói pozíciók létrehozásával erőteljesebben összehangolható lesz a stratégiai tervezés és a kreatív megvalósítás, ami fokozza a divíziók közötti együttműködés eredményességét.

A Café Communications „A változás inspirál” gondolat jegyében olyan egyedi megoldásokat kínál ügyfeleinek, amelyek valódi válaszokat adnak a folyamatosan alakuló piaci kihívásokra. Abban hiszünk, hogy a változás lehetőség a változtatásra, amelyet az elsők között igyekszünk megragadni. Ezt bizonyítja az elmúlt évben létre hozott Stories branded content almárkánk is, amelynek csapata legutóbb elhozta a legkreatívabb megoldásnak járó nagydíjat a DMBP versenyről. A mostani szervezeti átalakulástól azt várom, hogy a kreatívok és a stratégák még több időt és energiát fordíthassanak a változó trendek megértésére és kihasználására – hangsúlyozta Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.

A Café Communications a hivatalos hazai iparági rangsor alapján az 12-ik magyarországi reklámügynökség, ahol többek között az OTP, a Porsche Hungária, a Pick, valamint a Rama kampányain dolgoznak. Az itt lévő szakemberek elmúlt évben 5 Effie-t, és 42 más rangos elismerést nyertek az ügyfeleknek készített online/offline megoldásaikkal.

Csirke Dániel több mint 10 éves pályafutása során számos hazai és nemzetközi ügynökséget is megjárt, mielőtt 2 éve csatlakozott a Café csapatához. Kreatív igazgatói feladatai mellett a jövő reklámosait is oktatja az ELTÉ-n és a Budapesti Gazdasági Egyetemen.

Szűcs Gábor 16 évvel ezelőtt kezdte pályafutását, mint szövegíró. A Saatchi & Saatchinál, majd az Euro RSCG-nél dolgozott, mielőtt 10 éve csatlakozott a Café-hoz. Előbb, mint senior szövegíró, majd, mint group head felelt többek között a ŠKODA, Audi, SEAT, Volkswagen, Pick, RAMA és OTP Bank márkákért.

Ónody Boglárka a pályán eltöltött 17 év alatt a TEAM, ACG, majd a Y&R berkeiben nagy és meghatározó brandeken dolgozott, cafésként pedig az utóbbi egy évben az OTP márkáért felelős kreatív csapatot vezette.

####

A Café Communications-ről:

A Café Communications (a Café Csoport tagja és a WeCan network alapítója) egy magyar tulajdonú, sokszoros díjnyertes reklámügynökség, amely a régió 14 országában képviselteti magát partnerirodával. Kommunikációs ügynökségünk 15 éve támogatja szakértő tanácsokkal, kommunikációs, stratégiai tervekkel, offline és online kampányokkal ügyfeleink marketing és sales tevékenységét. Integrált és digitális fókuszú kampányokon dolgozunk és dolgoztunk már, olyan nemzetközi márkák számára, mint az OTP Bank, a Coca-Cola, Fanta, Nestea, Audi, Seat, Nivea, Vision Express; de számos más, Magyarországon piacvezető márka kommunikációja is a nevünkhöz fűződik.