Három Superbrands díjat nyert a Procter&Gamble
Idén tizenhetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, valamint tizennegyedik alkalommal kerültek kiosztásra a Business Superbrands díjak. A P&G ezúttal három díjat nyert: elismerést kapott az Oral-B és a Gillette, valamint a P&G, mint vállalat is elnyerte a Business Superbrands díjat.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban, amelyről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.
Az idei P&G díjazottak:
Az Oral-B szájhigiéniai termékei (elektromos és manuális fogkefék, szájzuhanyok, szájvíz, fogkrém, fogselyem) a Magyar Fogorvosok Egyesületének ajánlásával teljeskörű fog- és szájápolást biztosítanak. Az Oral-B volt az első olyan elektromos fogkefe márka, amelynek hatékonyságát és biztonságosságát* az Amerikai Fogorvosok Egyesülete elismerte. Termékeiket folyamatosan fejlesztik saját és független tudósok, szakértők bevonásával felhasználva a legfejlettebb tudományos és technikai vívmányokat.
A több mint 110 éves múltra visszatekintő Gillette márka precíziós technológiát és páratlan termékteljesítményt nyújt a borotválkozás terén. A borotválkozás és a testápolás, illetve a bőrápolás és az izzadásvédelem érdekében a Gillette széles választékát kínálja a borotváknak, borotválkozó géleknek, a bőrápoló, illetve a borotválkozás utáni termékeknek, izzadásgátlóknak, dezodoroknak és tusfürdőknek.
A P&G, mint vállalat idén is részesült a Business Superbrands elismerésben, amely az olyan magyarországi cégeket díjazza, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. Ez a díj többek között a vállalat partnerei és munkavállalói felé, valamint a közösségekért tett erőfeszítéseit jutalmazta, számításba véve az etikus üzleti magatartást, kiemelkedő hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatát.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.