Építs ajándékot ajándékba a LEGO Csoporttal, hogy kétmillió gyermeken segíthess

Ajándékozz játékot az ünnepek alatt a LEGO Csoporttal

Az ünnepi szezont sok család nagyra értékeli, de mások számára ez kihívásokkal teli időszak lehet. Az idei #BuildToGive kezdeményezéssel a LEGO Group arra biztatja a családokat, hogy kreativitásukat felhasználva alkossanak LEGO® kockákból egy ajándékot, amelyet egy másik gyermek ajándékává változtatnak majd valahol a világon. A #BuildToGive segít átadni a játék örömét a leginkább rászorulóknak.

Az immár hatodik egymást követő évben zajló #BuildToGive kampány arra ösztönzi a családokat világszerte, hogy készítsenek ajándékot LEGO kockákból, és osszák meg a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on a #BuildToGive hashtag használatával.

A LEGO Group minden december 31-e előtt megosztott ünnepi alkotás után egy LEGO készletet adományoz egy játékra szoruló gyermeknek, így akár kétmillió gyereknek ad lehetőséget a játékra világszerte kórházakban, gyermekotthonokban vagy veszélyeztetett közösségekben az ünnepi szezonban.

Könnyű bekapcsolódni, és minden ajándék számít – kicsi vagy nagy, kerek vagy szögletes, színes vagy monokróm! LEGO Play Well tanulmányunk megállapította, hogy a játék segíti a családok kötődését, és boldogabbá teszi őket, tehát mi lenne a jobb ok arra, hogy összehozzuk a családot, és örömöt adjunk másoknak*.

A LEGO Group #BuildToGive kezdeményezésén keresztül több mint 4,5 millió LEGO készletet adományoztak a LEGO Group #BuildToGive kezdeményezésén keresztül, amióta 2016-ban elindult, és idén a Vállalat az eddigi legnagyobb, 2 millió készletből álló adományát adja.

Világszerte 10 szülőből 9* hiszi, hogy a játék segíthet a gyerekeknek olyan alapvető életkészségek kifejlesztésében, mint a kreativitás, a kommunikáció és az önbizalom – olyan tulajdonságok, amelyek elengedhetetlenek lehetnek jövőbeli sikerükhöz és jólétükhöz – és a #BuildToGive csak az egyik módja a márka megjelenésének. segítse a gyermekek támogatását szerte a világon, játék- és tanulási lehetőségeket kínálva.

„Sok család számára az ünnepek az ünneplés időszaka, ahol együtt lehetnek és élvezhetik a játékot. De egyesek számára ez nehéz időszak lehet” – mondta Diana Ringe Krogh, a LEGO Group társadalmi felelősségvállalásért felelős alelnöke. „Ezért olyan fontos a #BuildToGive. Az elmúlt öt évben lenyűgözött bennünket a kezdeményezésre adott visszhang, és szeretnénk köszönetet mondani azoknak a családoknak világszerte, akik minden évben részt vettek a kezdeményezésben. Segítségüknek köszönhetően több millió LEGO készletet adományozhattunk a gyerekeknek szerte a világon, így biztosítva számukra a játék örömét és előnyeit.”

A #BuildToGive kezdeményezés a LEGO Group szélesebb körű „Build a Playful Holiday” kampányának része, amely arra ösztönzi a családokat, hogy élvezzék az együttlétet és a szórakozást a Play over Perfection segítségével az ünnepi szezonban. A kampány részeként a LEGO Group ünnepi ikonja, a Play, Katy Perry megoszt egy filmet, amely bemutatja saját ajándékát, amelyet a #BuildToGive számára készített a közösségi médiában. Ez a következő hetekben fog megjelenni a csatornáin.

„Szeretem, hogy a LEGO Group segít abban, hogy a családi játékot ajándékozás pillanatává változtassa a családok számára szerte a világon. Imádtam elkészíteni a tűzijáték formájú ajándékomat, és alig várom, hogy lássam a különböző mintákat, amelyeket más családok is megosztanak!” – mondta Katy Perry.

A LEGO.com #BuildToGive oldala tele lesz építési inspirációval, valamint ajándékkészítési tippekkel, hogy a családok a lehető legkreatívabbak legyenek a tervezés során. Tartalmaz majd információkat arról is, hogy hol építhetik meg ajándékukat a LEGO világméretű kiskereskedelmi üzleteiben.

További információkat a kampányról és a részvételről a LEGO.com/BuildToGive oldalon találhat.

LEGO® Play Well Study 2022 „*LEGO® Play Well Study 2022