Drágám, add az üzleted
Kulcsár Edina és Wolf András új szerepben
Kulcsár Edina és Wolf András teljesen új szerepben próbálhatta ki magát. A K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program keretében ugyanis egy teljes napra céget cseréltek, így a szépségkirálynő fakanalat, a séf pedig sminkecsetet és hajvasalót ragadott. Hogy mit tanultak az egy napos kihívásból és mit üzennek a lehetőségekre nyitott vállalkozóknak? A videóból kiderül.
Ahhoz, hogy egy vállalkozó sikeres legyen és a vállalkozása fejlődni tudjon, néha bizony szükség van a biztonságot jelentő komfortzóna elhagyására. Ezt vallja Kulcsár Edina és Wolf András is, ezért egy teljes napra céget cseréltek a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program keretében. A mindig maximalista volt szépségkirálynő a Séf Asztala éttermet vette át, a Séfek Séfe sztárja pedig az EducationKulcsár modell instruktora lett. Mindeközben pedig megmutatták, hogy minden helyzetből lehet tanulni, ha nyitottak vagyunk a fejlődésre és az új dolgokra.
A drágám, add az üzleted videó az alábbi linken érhető el: https://youtu.be/GVqFrN7PY14
Kulcsár Edina karalábéfőzelékből ötös
Habár Edina otthonosan mozog a konyhában, hiszen szívesen lepi meg vőlegényét mindenféle finomsággal, az étteremvezetés egy új kihívás volt számára. „A konyha ellenőrzése, a rendelésfelvétel és a vendégek kiszolgálása mellett András meglepetés feladattal is készült számomra: ha már éttermet vezetek, főzzek is valamit. Karalábét eddig csak nyersen ettem, amikor formába akartam lendülni, de követve a receptet, jól sikerült a főzelék, és András is megdicsérte a főztömet” – számolt be élményeiről Kulcsár Edina. „A nap elején egy picit tartottam a rám váró feladatoktól, de az egy csapatként gondolkodó kollégáknak köszönhetően gyorsan felvettem a ritmust és otthonosan mozogtam az étteremben. Ez is jól mutatja, hogy egy vállalkozás gördülékeny üzletmenetében milyen nagy szerepe van a megbízható és szakértő munkatársaknak” – hangsúlyozta Edina, hogy a nap során mi volt számára a legnagyobb segítség.
sminkecsettel piskótát kenni, avagy Wolf András, a modell instruktor
Wolf András számára ugyan nem idegen a fotózás, most azonban a kamera másik oldalán kellett helyt állnia. „Két kisfiam van, így a lányos dolgok, mint a sminkelés, a ruhapróba vagy a hajvasaló mind újdonságot jelentett a számomra, és a modellek instruálása is komoly kihívás volt. Szeretem azonban azokat a szituációkat, amikor kipróbálhatom magam és fejlődhetek – mondta el Wolf András. ”A bővülés előtt álló vállalkozásoknak is azt tudom tanácsolni, hogy használjanak ki minden olyan lehetőséget, amiből tanulni lehet, hiszen ezek a helyzetek a későbbiekben mindig a hasznukra válnak” – számolt be legfontosabb tapasztalatairól Wolf András.
„Tapasztalataink szerint a hazai vállalkozások jellemzően a megszokott kereteik között élik mindennapjaikat, és kevésbé merik magukat kipróbálni új üzleti helyzetekben. A „drágám, add az üzleted” videóval könnyedebb formában szerettük volna megmutatni az új lehetőségekre nyitott vállalkozásoknak, hogy az elsőre nehéznek és idegennek tűnő terepen is boldogulni lehet. Ehhez nem kell más, mint alapos tájékozódás az adott iparágról, egy megbízható csapat és persze nem utolsó sorban a nyitott, vállalkozó szellem” – mondta el Kovács Viktor Zolán, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.