Az Euronics tovább erősít online

Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is kezdődött a közös munka. A digitális kommunikáció hatékonysága érdekében a jövőben az új ügynökség kiemelt feladatai közé tartozik az átfogó médiatervezés, a teljes körű PPC menedzsment (Facebook és Google Ads), a direkt és organikus csatornák fejlesztése és a SEO. Ezenkívül a webáruház hosszú távú stratégiájának megalkotásában is aktívan részt vesznek majd.

 „A tendert azért írtuk ki, mert 2020-ban dinamikus fejlődést várunk az online márka ismertségünkben és a visszatérő vásárlói bázisunkban, mindezt az online hirdetési hatékonyságunk további növelése mellett. A növekedési szempontokon túl fontosnak tartjuk, hogy az új piaci lehetőségekre és innovatív megoldásokra is rálássunk, ezeket lehetőség szerint az elsők között próbáljuk ki.” – mondta Hunyady Beatrix, marketing osztályvezető, majd hozzátette – „Vártuk már a közös munkát a Mindshare csapatával, mely során olyan médiaszakemberekkel dolgozhatunk együtt, akikre nyugodt szívvel bízzuk jövőbeni kampányainkat. Hálásak vagyunk a Mito-nak is, velük tettük le az Euronics digitális kommunikációjának alapjait, rengeteget tanultunk tőlük szakmailag.”

Az Euronics célja, hogy az omnichannel értékesítési modellt minél jobban támogató digitális kommunikációt folytasson; hogy piaci- és ismertségi szempontok szerint is elérje az online divízió azt a szintet, ahova az offline értékesítési csatornákkal eljutott. A vállalat, 69 üzlete kiterjesztésének tekinti az online értékesítési csatornát, ehhez tervezett közös stratégiát a Mindshare ügynökséggel.

 „Az egyik legjelentősebb e-kereskedelmi szereplővel együtt dolgozni óriási megtiszteltetés és kihívás számunkra. Ebben a szektorban csak a leghatékonyabb hirdetési megoldásokkal és digitális stratégiával lehet elérni az üzleti célokat, ehhez pedig partnerségre van szükség az ügyfél és az ügynökség között. Az Euronics abszolút így gondolkozik erről a kapcsolatról, ez már a tender kiírásakor is nyilvánvalóvá vált számunkra, amely sok lehetőséget rejt magában. A digitália teljes palettáján, legyen szó analitikáról, SEO-ról, PPC vagy Programmatic kampányokról támogatni fogjuk az Euronics csapatát a céljaik, céljaink elérésében. Izgatottan várjuk a közös munkát. – mondta Lunczner Ádám, a Mindshare Chief Media Directora.

Az Euronics korábban a Mito-val dolgozott együtt. 2017 őszétől az elmúlt évek folyamatos újításainak, kreatív ötleteinek köszönhetően, a közös munka eredményeként sikerült elérni, hogy mára az Euronics már webáruházként is jelen van a vásárlók fejében. A fokozódó verseny, az online csatornák erősödéséhez való alkalmazkodás számos kihívást hozott, de a vállalat vezetői pozitívan tekintenek vissza a közös munkára és sikeresnek ítélik a múltbeli együttműködést.