Skip to content

Mi az a blogger?

A kontrollcé kontrollvé még nem tesz senkivé

  • Home
  • Cool Tour
  • Kütyütroll
  • Egész segg
  • Troll’s
  • Mi 1 más
  • Az MTIblogger (is)
  • FAKE NEWS
  • Toggle search form

Az Euronics tovább erősít online

Posted on 2020.02.11.2020.02.11. By blogger

Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is kezdődött a közös munka. A digitális kommunikáció hatékonysága érdekében a jövőben az új ügynökség kiemelt feladatai közé tartozik az átfogó médiatervezés, a teljes körű PPC menedzsment (Facebook és Google Ads), a direkt és organikus csatornák fejlesztése és a SEO. Ezenkívül a webáruház hosszú távú stratégiájának megalkotásában is aktívan részt vesznek majd.

 „A tendert azért írtuk ki, mert 2020-ban dinamikus fejlődést várunk az online márka ismertségünkben és a visszatérő vásárlói bázisunkban, mindezt az online hirdetési hatékonyságunk további növelése mellett. A növekedési szempontokon túl fontosnak tartjuk, hogy az új piaci lehetőségekre és innovatív megoldásokra is rálássunk, ezeket lehetőség szerint az elsők között próbáljuk ki.” – mondta Hunyady Beatrix, marketing osztályvezető, majd hozzátette – „Vártuk már a közös munkát a Mindshare csapatával, mely során olyan médiaszakemberekkel dolgozhatunk együtt, akikre nyugodt szívvel bízzuk jövőbeni kampányainkat. Hálásak vagyunk a Mito-nak is, velük tettük le az Euronics digitális kommunikációjának alapjait, rengeteget tanultunk tőlük szakmailag.”

Az Euronics célja, hogy az omnichannel értékesítési modellt minél jobban támogató digitális kommunikációt folytasson; hogy piaci- és ismertségi szempontok szerint is elérje az online divízió azt a szintet, ahova az offline értékesítési csatornákkal eljutott. A vállalat, 69 üzlete kiterjesztésének tekinti az online értékesítési csatornát, ehhez tervezett közös stratégiát a Mindshare ügynökséggel.

 „Az egyik legjelentősebb e-kereskedelmi szereplővel együtt dolgozni óriási megtiszteltetés és kihívás számunkra. Ebben a szektorban csak a leghatékonyabb hirdetési megoldásokkal és digitális stratégiával lehet elérni az üzleti célokat, ehhez pedig partnerségre van szükség az ügyfél és az ügynökség között. Az Euronics abszolút így gondolkozik erről a kapcsolatról, ez már a tender kiírásakor is nyilvánvalóvá vált számunkra, amely sok lehetőséget rejt magában. A digitália teljes palettáján, legyen szó analitikáról, SEO-ról, PPC vagy Programmatic kampányokról támogatni fogjuk az Euronics csapatát a céljaik, céljaink elérésében. Izgatottan várjuk a közös munkát. – mondta Lunczner Ádám, a Mindshare Chief Media Directora.

Az Euronics korábban a Mito-val dolgozott együtt. 2017 őszétől az elmúlt évek folyamatos újításainak, kreatív ötleteinek köszönhetően, a közös munka eredményeként sikerült elérni, hogy mára az Euronics már webáruházként is jelen van a vásárlók fejében. A fokozódó verseny, az online csatornák erősödéséhez való alkalmazkodás számos kihívást hozott, de a vállalat vezetői pozitívan tekintenek vissza a közös munkára és sikeresnek ítélik a múltbeli együttműködést.

Kontrollcé-kontrollvé Tags:Euronics

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Megérkezett A rossz feminista
Next Post: A Rosszfiúk magukat is legyőzték

Ezeket ajánljuk még megtekintésre

  • Hazai fejlesztés nyújthat segítséget a kórházak számára a koronavírus idején Kontrollcé-kontrollvé
  • Így reagál az energiaválságra a PENNY Kontrollcé-kontrollvé
  • Nyilván nem alaptalan, hogy “az influencer kifejezést sokan használják az ingyenélő szinonimájaként” Kontrollcé-kontrollvé
  • Bogdán Ádám: “nem süppedek bele a hétköznapokba” Kontrollcé-kontrollvé
  • Április közepétől előrendelhető az új Huawei P30 Lite Kontrollcé-kontrollvé
  • Az Acer bemutatja az oktatási célokra szánt Chromebook Tab 10-et Kontrollcé-kontrollvé
2023. június
h K s c p s v
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Második alkalommal közlekedik elektromos busz Békéscsabán a Zöld Busz Programban
  • Andrew Cornelia-t nevezték ki az új Mercedes-Benz töltőhálózat élére Észak-Amerikában
  • Az új BMW 5-ös limuzinban az AirConsole játékplatform is világpremierjét ünnepli
  • Rolls-Royce Culllinan Blue Shadow fotók
  • Kiemelt figyelmet fordít az útmenti növényzet kaszálására a Magyar Közút
  • Van képünk hozzá (23.06.04.) –  Toyota Yaris
  • Verstappen az időmérőt is simán behúzta
  • Verstappené a harmadik is
  • Kezdődjön a játék! Együtt alkot különleges digitális világot az Emirates és az AWS
  • Van képünk hozzá (23.06.03.) –  Toyota Gazoo Racing Europe múzeum
  • Újabb kategóriában ért el elsöprő tesztgyőzelmet a Cybex
  • Hosszú szünet után folytatódik a gravitációs hullámok tesztelése/megfigyelése
  • Több mint 50 ráktípust kimutató vérvizsgálatot teszteltek biztató eredményekkel
  • Sikeresen szerepelt sarkkör-közeli extrém fagytesztjein a Kodiaq és a Superb új generációja
  • Barcelona-drukker nyerte az országos foci tesztet
  • Májusban csökkentek a globális élelmiszerárak
  • Jelentősen növelte árbevételét a Pick Szeged Zrt.
  • Az első a Platán Gourmet Étterem
  • A vidéki vendéglátás virágzik
  • Fejleszti gyártási és logisztikai kapacitását Dunaharasztiban a Coca-Cola
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • A Porsche Design 8000 dollár értékű órát készített, kizárólag 718 Spyder RS vásárló számára Kütyütroll
  • Edzésekhez ideális órákat mutatott be a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • A csúcson indul a Peugeot és a LEGO együttműködése Játéktroll
  • A kreatív-, szabadtéri- és társasjátékokat keresi a legtöbb család Játéktroll
  • Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio Kontrollcé-kontrollvé
  • Teljes fém GM-B2100GD Kontrollcé-kontrollvé
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac Játéktroll
  • A LEGO Group bemutatja a Dry Bowser-t, és új készletet jelent be a 2023-as MAR10 napra Játéktroll

Copyright © 2023 Mi az a blogger?.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Mi az a blogger?
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.