Az Ericsson az Equinix-szel együttműködve kínál új menedzselt megoldásokat az üzlet felgyorsításához

  • Menedzselt szolgáltatásait kihasználva az Ericsson WAN (Wide Area Network/ nagy kiterjedésű hálózat) transzformációs megoldásokat kínál telekommunikációs szolgáltatók számára a javított végfelhasználói élmény érdekében
  • A kínálatban számos menedzselt IT szolgáltatás támogatása szerepel, beleértve az integrált üzemeltetési központot is, az Equinix adatközpontok globális lefedettségére támaszkodva
  • Az Ericsson viszonteladóként csatlakozik az Equinix Channel Partner programjához, és különféle “as-a-Service” (aaS) szcenáriókat létrehozva nyújt további szolgáltatásokat

Az Ericsson az Equinix Performance Hub™ megoldására támaszkodva IT menedzselt szolgáltatásokat nyújt majd, amelyek a hálózati és alkalmazásteljesítmény jelentős javulását eredményezik, miközben a sávszélesség költsége akár 40 százalékkal is mérséklődhet. Az Ericsson menedzselt szolgáltatások teljes körével fogja támogatni a hálózati transzformációt és optimalizálást a hálózati szolgáltatók folyamatosan változó üzleti igényeinek megfelelően. Az Equinix 48 piacra kiterjedő globális lefedettségét és az Ericsson menedzselt szolgáltatások területén meglévő szakértelmét kihasználva a szolgáltatók meglévő, hagyományos környezeteikben dolgozhatnak tovább, miközben a modern IT architektúrákra történő átállást is felgyorsíthatják, mégpedig olyan helyszíni és távoli támogatással, amire épp szükségük van.

Az integrált üzemeltetési központok (Integrated Operations Center) olyan szolgáltatásokért lesznek felelősek, mint az üzleti folyamat szolgáltatások, alkalmazásfejlesztés és üzemeltetés, felhő alapú és hibrid szolgáltatások, menedzselt SDN/NFV (Software-Defined Networking/Network Functions Virtualization, programozható hálózatok/ hálózati funkció virtualizálás)szolgáltatások, adatközpont építés és menedzsment, IT infrastruktúramenedzsment, menedzselt vállalati Wi-Fi, illetve más, hosting alapú megoldások. Az Ericsson ezen felül további „as-a-Service” (aaS) ajánlatokkal is jelentkezik menedzselt szolgáltatási képességei kiterjesztéseként.

A bejelentést a cégek közötti korábbi együttműködés előzte meg, amelynek során az Ericsson Unified Delivery Network (UDN) megoldását és az Ericsson aaS kínálatát több mint 20 piacon sikerült az Equinix adatközpontokban üzembe állítani, ami összesen mintegy 9800 vállalat fejlett üzleti ökoszisztémájához nyújt hozzáférést. Az Ericsson viszonteladóként csatlakozott az Equinix Channel Partner programjához is.

A legfrissebb Ericsson Mobilitási Jelentés szerint 2023-ban a fejlett mobil szélessávú szolgáltatásokhoz kapcsolódó 5G előfizetések száma várhatóan eléri az 1 milliárdot, a mobil adatforgalom pedig nyolcszorosára bővül. A hálózati szolgáltatók számára ugyanakkor küzdelmes kihívást jelent, hogy az adatforgalom ilyen masszív emelkedését le tudják kezelni, ezért aztán a hálózati és alkalmazásteljesítmény növelésének a lehetőségeit is keresik, nem ritkán saját átfogó IT transzformációs stratégiájuk részeként.

Az Equinix Performance Hub megoldása szállítófüggetlen komponensek alapkészletére épül — egy router, tűzfal, VPN végrehajtó és terheléskiegyenlítő — és hozzáférést nyújt a fő hálózati és felhő szolgáltatókhoz globálisan egységes minőségű felhasználói élményt biztosítva. Az Equinix Performance Hub csatlakozási megoldások a következőket foglalják magukba:

  • WAN hálózatok, amelyek összekapcsolják a Performance Hub megoldásokat a vállalati adatközpontokkal és fióktelepeket
  • Mobil hálózatok és internet szolgáltatók (ISP), akik alkalmazásokkal és webes szolgáltatásokkal látják el a végfelhasználókat
  • Közvetlen kapcsolódás felhőszolgáltatásokhoz, mint amilyen például az AWS, az Oracle Cloud vagy a Microsoft Azure

A Performance Hub megoldás alkalmazásával mintegy 65 százalékkal gyorsabb webszerver-válaszidők érhetőek el, a SharePoint sebessége 39 százalékkal nő, a VDI (Virtual Desktop Infrastructure) indítási idők mintegy 40 százalékkal javulnak, videóstreaming esetén pedig a hálózati látencia mintegy 47 százalékkal lesz kisebb — maximális szintre emelve így a végfelhasználói élményt. Az Ericsson, kategóriájában kivételes szolgáltatási megállapodásokat (SLA) kínál automatizált, integrált üzemeltetési központján keresztül.

A Performance Hub megoldás segítségével az Ericsson innovatív kínálata a következőket teszi lehetővé a szolgáltatók számára:

  • Adatok gördülékeny költöztetése a felhőbe, elérése a világ bármely pontján és a globális bővülés felgyorsítása
  • A hálózat/alkalmazás felhasználási élmény ugrásszerű javítása nagyobb átviteli teljesítmény, alacsonyabb látencia és zökkenőmentes bevezetés által
  • Fokozott kontroll a legmagasabb szolgáltatási szintek eléréséhez szükséges kimagasló agilitás, biztonság és átláthatóság mellett
  • Árbevétel bővítése a rövidebb ideig tartó bevezetéseknek és a gyorsabb piacra jutásnak, illetve az Ericsson aaS szolgáltatásainak köszönhetően
  • A Performance Hub konstrukciók alkalmazásokra és munkaterhelésekre való hatásának tesztelése és mérése az Equinix valamelyik megoldástesztelési központjában (Solution Validation Center)