A schleich® márka meglepi a rajongóit az új logójával, csomagolásaival és küldetésével
Minden egy schleich® figurával kezdődik – egy határok nélküli történettel, amelyet korábban soha nem meséltek el, és amely soha nem ér véget. Egy történet, amit csak a gyerekek tudnak kitalálni: tündérek játszanak a sárban, elefántok tudnak repülni, cápák és tehenek a legjobb barátok. 2022 júliusától a schleich® a „where stories begin” (ahol történetek születnek) új küldetését foglalja magában, amely 87 éve örvendezteti meg a gyerekeket autentikus karaktereivel. Idén nyáron a schleich® új logóval, friss megjelenéssel és új weboldallal, valamint újratervezett, fenntarthatóbb csomagolással lepi meg fiatal és felnőtt rajongóit egyaránt.
A reklámkampány középpontjában fantáziadús „miért” kérdések állnak, amelyek a csodálkozás szellemét ébresztik: „Nőnek-e a zsiráfok az esőben?”, „Tudnak-e az oroszlánok titkot tartani?”, „Mit esznek a dinoszauruszok?” és „Tud-e egy apró zebra napfényt csinálni?”. A hirdetések digitálisan, out-of-home kivitelben és nyomtatott médiában futnak majd, és a globális piacokra szabott integrált marketingcsatornákon keresztül kapnak támogatást.
Amikor a gyerekek kezükbe veszik a schleich® figurákat és játékkészleteket, képzeletük láthatatlan, varázslatos világokba csöppen. Minden víziló, minden Tyrannosaurus Rex, minden lógófülű nyúl egy izgalmas, folyamatosan fejlődő történet kezdete. Azok a szülők, akik tanúi annak, hogy gyermekeik a kiváló minőségű figurákkal játszanak, tudják, hogy a schleich® márka több, mint egyszerű játék. A schleich® a történetek ihletforrása, amely felébreszti a mesélés örömét. Mindezek a szempontok 2022 júliusától még inkább előtérbe kerülnek. Az egyik legközvetlenebb változás, amely már most belép a piacra, egy merész, modernizált, egyszerűsített logó, amely a játékosság érzését kelti. A gondolatfelhő formáját idéző logó maga is a „Mi lenne, ha?” szellemére utal, amely az új márka középpontjában áll. A márka új szlogenje pedig – where stories begin (ahol történetek születnek)- az új márka lényegének rövid, emlékezetes kifejezése.
„A gyerekek mindig új történeteket találnak ki, folyamatosan kísérleteznek, és képzeletükkel felfedezik a világot. Amikor a schleich® figuráinkkal játszanak, azonnal elragadja őket a saját, privát univerzumuk. Idén nyártól kezdve még láthatóbbá és kézzelfoghatóbbá tesszük márkánknak ezt a magját” – magyarázza Dirk Engehausen, a Schleich GmbH vezérigazgatója. A schleich® meggyőződése, hogy a jó játék 90 százalékban gyermek és tíz százalékban játék.
Victoria Sutch, a schleich® márkaátalakítási folyamatát vezető Chief Transformation Officer hozzátette: „A gyerekek kíváncsiak, és nap mint nap megkérdőjelezik a környezetüket és a körülöttük zajló eseményeket. Ezt a gondolkodásmódot és kíváncsiságot tükrözzük új márkaértékeinkben.” „A gyerekek kíváncsiságát egy lépéssel továbbvisszük azáltal, hogy intenzíven játszunk a kérdésekkel – „Mi lenne, ha?” és „Miért ne?” – egy olyan gondolkodásmóddal, amely szélesíti a látóköröket”.”
A schleich® weboldal is új külsőt kap 2022 júliusában – a schleich® világszerte meghívja rajongóit, hogy osszák meg saját történeteiket, amelyeket a schleich® figurákkal és készletekkel való játék ihletett. Ezt úgy tehetik meg, hogy képeiket #wherestoriesbegin alatt osztják meg az Instagramon vagy a Facebookon.
Az új logó és a felfrissített megjelenés bevezetésével párhuzamosan a schleich® csomagolás is megváltozik. Ahol csak lehet, kerüljük a műanyagot, és újrahasznosított és újrahasznosítható anyagokkal helyettesítjük.