A Pinkseries Kampány röviden

A kampány célja: figyelemfelhívás, a rendszeres rákszűrés fontosságára való figyelmeztetés. (Nem több)
A kampány célközönsége: 20-45 év közötti hölgyek és férfiak (főként hölgyek)
A kampány mögött nincsen támogatás, pénz, és semmilyen érdek.

A kampány Csiki Anita nevéhez köthető, aki a Starpath Agency tulajdonosa.

Hogyan lehet részt venni a kampányban?
– A kampány fő pozitívuma, hogy BÁRKI részt vehet ebben a figyelemfelhívásban: könnyen, érhetően kommunikálunk.
Elég csupán egy rózsaszín hátterű/színvilágú fényképet, vagy videót feltöltenie #pinkseries hashtaggel a saját közösségi média felületére. (Instagram, TikTok)
Amennyiben taggeli az ügynökséget (@starpathagency) úgy az ügynökség szívesen repostolja a megosztott anyagot, így bemutatja a támogatókat is.

Célunk:
Szeretnénk, ha a rákszűrésre többen elmennének: hiszen egyre több a fiatal érintett.
Sajnos elmondható, hogy azok, akik nem korai stádiumban jutnak el a vizsgálatra, kevesebb eséllyel gyógyulnak fel.

Díjmentes megjelenés:
A Starpath Agency minden pinkseries cikket (témához köthető interjú) díjmentesen ír meg, és közöl le.

Alapítvány:
Ezt a kampányt nem Alapítvány indította, nincs mögöttük támogatás, sem finanszírozás, sem érdek: ennek okán nem tüntetünk fel Alapítványokat a kampányunkban. (Nem gyűjtünk továbbá pénzt, nem árulunk kedvezményes jegyeket sem, és nem is szeretnénk erre buzdítani senkit, mert nem ez a cél.)


Támogatás (sajtó, vállalkozás)
A kampányt pénzzel nem lehet támogatni.
Amennyiben szeretne mellénk állni:
– Sajtómegjelenéssel, vagy kampányhoz köthető rózsaszín termékkel, kommunikációval, megosztásokkal teheti meg.

A támogatóinkat a későbbi sajtóanyagainkban büszkén jelöljük, amennyiben hozzájárulnak.
A kampány vége:
2023 júni 30.