A Philips TV & Sound 2021-ben is piacvezető növekedést mutat a TV, fejhallgató és hangszóró kategóriákban

A TP Vision piaci részesedése folyamatosan nő a TV és az audio termékek területén

A TP Vision bejelentette figyelemre méltó friss üzleti eredményeit és bemutatta a 2021. őszi TP Vision Live-on debütáló legfontosabb Philips TV & Sound termékeket. A szeptemberi esemény új, hibrid formában, egyszerre élő és online programmal jelentkezik, amelyek egy időben zajlanak Amszterdamban és Londonban. A bemutató része lesz többek között Sheku Kanneh-Mason világhírű csellista különleges előadása is.

A vállalat – díjakra is esélyes – online eseménye továbbra is a cég berlini IFA Show-n történő részvételének helyettesítésére szolgál. A TP Vision úgy döntött, hogy kis létszámú közönség előtt, két helyszínen zajló élő programján várja a világ minden tájáról online becsatlakozó, több mint 1500 újságíró vendégét.

Kostas Vouzas, a TP Vision Europa & Amerika vezérigazgatója ismertette a vállalat piacvezető teljesítményének részleteit, miközben bemutatta a vállalat legújabb „hős” termékeit is. A vezérigazgató többek között kitért a következőkre:

  • A bevétel 40 százalékkal emelkedett az elmúlt négy évben.
  • A növekedés mellet a vállalat nyereséges maradt és piaci részesedését is bővítette.
  • A vállalat 2021-es értékesítési eredményeit a 2020-as év azonos időszakával összehasonlítva:
    • 46 százalékos értékesítési volumen növekedést ért el a TV/AVA üzletág.
    • 72 százalékos mennyiségi növekedést realizáltak az OLED TV-k értékesítésében.
    • 15 százalékos bővülést értek el a Performance Series TV eladások terén.
    • A zászlóshajónak számító OLED+ szegmens pedig ismét megduplázta forgalmát.
  • A Fidelio fejhallgató és soundbar termékeket a kereskedelem és a sajtó egyaránt abszolút pozitívan fogadta. A Philips Sound 41 díjat nyert az elmúlt 12 hónapban.
  • A Philips OLED TV az elmúlt esztendőben több mint 131 díjat kapott Európában.
  • Az Ambilight technológia továbbra is a Philips legfontosabb védjegye a TV-k piacán.

Az amszterdami székhelyű TP Vision felelős a Philips márkájú tévékészülékek tervezéséért, fejlesztéséért, gyártásáért, értékesítéséért és forgalmazásáért Európában, Oroszországban, Közel-Keleten, Dél-Amerikában, Indiában és egyes ázsiai-csendes-óceáni országokban, valamint globálisan a Koninklijke Philips N.V védjeggyel alatt álló Philips márkájú lakossági audio termékekért.

A TP Vision az elmúlt kilenc évben folyamatosan jelentős befektetéseket hajtott végre a termékfejlesztés, a terméktervezés, valamint a marketing- és az értékestés területén. Ezek eredményeként a Philips TV továbbra is Európa egyik leggyorsabban növekvő, nyereséges és leginkább innovatív tévémárkája.

A vállalat hasonló módon kiemelten kezeli a Philips Sound márkáját is, ideértve az erős támogatást élvező, újból bevezetett Philips Fidelio márkát, amely széles körben elismert, számos díjnyertes, prémium fejhallgató és hangszóró termékcsalád.

A Philips Sound portfóliójában lévő termékek 41 díjat nyertek az elmúlt tizenkét hónapban, elsősorban a Fidelio B97 hangszóróval, az L3 vezeték nélküli zajszűrős fejhallgató pedig elnyerte a rangos EISA-díjat a 2021-2022-es Házimozi Soundbar és Vezeték Nélküli Fejhallgató kategóriában.

A TP Vision sikeresen vezette be a piacra a Philips Go Sport kifejezetten sportolásra fejlesztett sportfejhallgatóinak széles kínálattal rendelkező termékcsaládját. A márka a gyorsan növekvő „A” kategóriás piaci szegmensben rövid idő alatt a legjobbak közé került, és a kiemelkedő sikereket elérő Jumbo Visma kerékpár csapat szponzora és partnere lett.

A Philips TV márka továbbra is erős növekedést mutat az európai piacon. A vállalat kiváló OLED tévéinek értékesítése egy év alatt 72 százalékkal nőtt, míg az ikonikus OLED+ sorozat – amelyet a Bowers & Wilkins audio szakembereivel közösen fejlesztettek – eladásai már második éve duplázódnak.

A Philips legújabb OLED készülékeinek fogadtatása szintén figyelemre méltó: a tévék az elmúlt 12 hónapban több mint 131 díjat nyertek. A 2021-es termék sorozat már megkapta az EISA-díjat a Legtöbbet értékesített OLED TV 2021-2022 és az Év Házimozi TV-je 2021-2022 kategóriában.

A Philips TV különleges igényekre fejlesztett Performance Series – The One termékcsaládja folytatta sikereit és 15 százalékkal növelte az eladási adatokat. Egyre több vásárló találja vonzónak a Performance termékcsalád letisztult koncepcióját, amely egy középkategóriás árszínvonalon kínálja a prémium minőséget és teljesítményt – beleértve a Philips egyedülálló Ambilight technológiáját és a saját fejlesztésű P5 képfeldolgozó motorját.