Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A mesterséges intelligencia szerepe a jövő nyomtatásában

A Xerox is felhasználja az AI kínálta lehetőségeket az innovációban

 

A mesterséges intelligencia (AI) napjaink egyik legfontosabb trendje, amely a technológiai vállalatok, így a Xerox fejlődését is meghatározza. A PricewaterhouseCoopers (PWC) elemzése szerint 2018 az AI fejlődésének egy meghatározó éve, mivel az erre alapozott fejlesztések a mindennapi életben is egyre jobban elterjednek, kézzelfoghatóvá válnak, és nemcsak a technológiai fejlődéshez járulnak hozzá, de a termelékenység növeléséhez is. A Xerox számára ez azt jelenti, hogy a mesterséges intelligencia kínálta megoldásokkal a nyomtatási folyamat minden egyes lépése javítható, a folyamatok nagy része pedig automatizálhatóvá válik.

 

A gyakorlatban már ma is rengeteg példával találkozhatunk a mesterséges intelligencia növekvő szerepének alátámasztására. Számos olyan nyomtató létezik például, amelyek intelligens algoritmusokat alkalmaznak, így képesek a különböző nyomtatási elrendezések kezelésére és a nyomtatásból származó papírhulladék csökkentésére a nyomtatási folyamatok optimalizálásával. Az AI technológia azok munkáját is megkönnyíti, akik sokszor küldenek DM leveleket, mert a segítségével a küldemények gyorsan és egyszerűen testre szabhatók, felgyorsítva a nyomtatás és kiküldés folyamatát.

 

Az AI fejlődésével a Xerox innovációi is lépést tartanak, és a vállalatnál számos olyan fejlesztését dolgoztak már ki, amelyek segítik partnereiket a munkafolyamatok fejlesztésében, valamint a kommunikáció gyorsításában és biztonságosabbá tétetélben. Ezek természetesen már nagyban támaszkodnak az AI nyújtotta lehetőségekre. A Xerox innovációi a nyomdai és irodai megoldásokra egyaránt vonatkoznak. A nyomdaipar területén ennek legutóbbi példája az Iridesse nyomdagép, amely egyedülálló módon ragyogó, fémes rétegek nyomtatására is képes, miközben egy teljesen automatizált és magas színvonalú beépített rendszer garantálja a gép tökéletes regisztrációját, színhűségét és az egyéb médiakezelési beállításokat, gyorsítva ezzel a nyomtatási időt és az előkészítési folyamatokat. Emellett a Xerox olyan eszközök fejlesztésén is dolgozik, amelyek képesek akár közvetlenül a csomagolásra vagy a termékekre nyomtatni, így biztosítva a minél inkább személyre szabott nyomtatási lehetőséget a lehető legkésőbbi fázisban.

 

Emellett a Xeroxnál folyamatosan kutatják azokat a megoldásokat, amelyek a lehető legalacsonyabb költséggel képesek olyan okos címkéket és okos csomagolásokat előállítani, amelyek nemcsak környezetkímélők, de hatékonyabbá teszik az ellátásilánc-menedzsmentet és jobb ügyfélélményt biztosítanak.

 

Az irodai felhasználásra szánt eszközök területén több olyan multifunkciós eszközt is fejlesztettek, amelyek már rendelkeznek onboard- és felhőalapú intelligenciával, így olyan munkahelyi asszisztensekként funkcionálnak, amelyek képesek a digitális munkafolyamatokat a megfelelő alkalmazásokon keresztül irányítani. A Xerox tapasztalatai szerint a közeljövőben a legnagyobb hangsúly a papíralapú folyamatok digitális megoldásokkal való kiváltásán, az alkalmazások használatán lesz.

 

A Xerox és partnerei már eddig is élen jártak az AI-t felhasználó fejlesztésekben, és már számos olyan alkalmazás fűződik a nevükhöz, amelyek könnyebbé, gyorsabbá és hatékonyabbá teszik a folyamatokat a Xerox eszközein. Ilyen például az Xtandit „Quiver Secure Scan”, amellyel könnyebbé válik a dokumentumok biztonságos szkennelése, vagy a EtiQube, amellyel nyomon követhető az ügyfelek geolokációja valamint a kiegészítők és tintapatronok rendelési ütemezése. A Xerox Easy Translator Service automatizálja az ügyfelek mindennapos folyamatait, például a dokumentumok fordítását, amellyel idő és pénz takarítható meg.

 

Ezek az alkalmazások már most is használják az AI kínálta lehetőségeket, de a Xerox kutatás-fejlesztési projektjeiben folyamatosan új megoldásokon dolgozik, amelyek gyorsabbá, hatékonyabbá és költségkímébbé teszik a nyomtatási folyamatokat.