A Lexus idén is megtréfálta amerikai ügyfeleit

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

A világ vezető környezetbarát hibrid elektromos prémium autógyártójaként ismert Lexus április 1.-én, azaz ’Bolondok napján’ hagyományosan szereti megviccelni a nagyközönséget. Tavaly ezen a napon a japán luxusmárka az emlékezetes Sávtakarító rendszerről (amellyel az előttünk haladó lassú jármű egy gombnyomással, biztonságosan átsorolható a külső sávba) szóló sajtóközleménnyel járatta a bolondját az autózás kedvelőivel, de idén április 1.-én sem maradt adós egy jópofa ugratással Amerikában: ezúttal az autó tökéletes testre szabásának módszerét, a „DNS-alapú Kiválasztást” harangozták be egy elképesztően vicces videóval, és az alábbi sajtóközleménnyel. Kíváncsiak volnánk, vajon hányan hívták fel Lexus márkakereskedőjüket a szolgáltatásról érdeklődve, mielőtt leesett volna nekik a turpisság…

Alább tehát az amerikai sajtóközlemény szövege olvasható, a videó pedig ezen a linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=fuDYKljzcZE&feature=youtu.be

Eddig csak a képzeletünkben létezett, mostantól azonban valóság a minden egyes igényünknek teljesen megfelelő autó megtalálása. A személyi genetika piacvezető szakértője, a 23andMe és a Lexus megtalálta a végső megoldást az autók személyre szabására. A DNS-alapú Kiválasztás az autóvásárlás forradalmian új módszerének ígérkezik, amelynek során egyetlen dolog számít: az autóvezető. A DNS-alapú Kiválasztás lehetősége április 1-től áll rendelkezésre a Lexus márkakereskedésekben. A módszer szabadalmaztatott DNS-szekvenciáló technológiája összepárosítja az autóvezető egyéni tulajdonságait a Lexusok jellemzőivel. Az innovatív eljárás az autós DNS-kódja alapján nagy pontossággal választja ki a vásárló számára ideális modellt és felszereltséget. Például ha a vevő nem hajlamos a kopaszodásra, az autó felszereltségében szerepelhet a napfénytető is, ha pedig a génjeiben hordozza a szeplősödést, akkor az autóba sötétített, UV-szűrő üvegek kerülnek. A 23andMe szakemberei olyan mélységben értelmezik egy ember DNS-kódját, hogy az új módszer 99,99967 százalékos pontossággal képes kiválasztani a vásárlónak való fényezést, kárpitozást, motorteljesítményt, sőt még az előre programozott rádióadókat is. Mostantól szinte lehetetlen lesz megmondani, hol végződik az ember, és hol kezdődik az autó.

„A Lexus mindig is megszállottan törekedett az egyéni ügyfélélmény megteremtésére, legyen szó akár a jármű kiválasztásáról, akár az autó éveken át történő használatáról.” – fogalmaz Cooper Ericksen, a Lexus marketingért felelős alelnöke. „A vásárlók elvárásainak túlszárnyalása a Lexus génállományának szerves része. Most mindezt új szintre emeljük azzal, hogy e folyamatba vásárlóink génjeit is bevonjuk.”

A DNS-alapú Kiválasztás folyamata alig 10 percet vesz igénybe, és semmilyen kérdésre nem kell közben válaszolni. A Lexus értékesítői nyálmintát vesznek a vevőtől, amit elküldenek a 23andMe laboratóriumába, hogy a szakemberek elvégezzék a megfelelő teszteket. 48 órán belül elkészül a tökéletes jármű, amit az ügyfél házához szállítanak. A vezetőnek ezentúl indítókulcsra sem lesz szüksége, mivel a forradalmian új, nyál-alapú indítórendszer a kormánykeréken elhelyezett DNS-gyújtásszenzorral működik. Csak nyalja meg, és már indulhat is! A vásárlók április 1-től kérhetnek időpontot helyi Lexus márkakereskedésüknél.

Nos, idén is nagyot húzott a Lexus, aki a tavalyi filmre is kíváncsi volna, az itt éri el:
https://www.youtube.com/watch?v=Tzqio8ig6Gk&feature=youtu.be

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .