A LEGO Group bemutatja a kínai kultúra által ihletett legnagyobb újdonságkínálatát a CIIE-n

  • A Vállalat továbbra is fektet be Kínában, hogy még több gyermekhez és családhoz vigye el a LEGO® játékot
  • A tanulmány szerint a kínai anyaországban élő szülők 93%-a a játékot kulcsfontosságúnak tartja abban, hogy a gyerekek új dolgokat tanuljanak.

A LEGO Group standjának képe a kínai CIIE-n
A LEGO Group öt új LEGO® készletet mutatott be, amelyek a kínai kultúrából és hagyományokból merítenek ihletet az 5. Kínai Nemzetközi Import Expón (CIIE) ma. Ez az ötödik egymást követő év, amikor a vállalat gazdag kínai elemekkel rendelkező újdonságokkal debütált a kiállításon.

Az új készletek a következőket tartalmazzák:
A LEGO® Lunar New Year Display két kiváló modellel rendelkezik, amelyek számos ikonikus hagyományos ünnepi szimbólumot megörökítenek. Az egyik modellben megépíthető arany rúdok találhatók a hagyományos Yuan Bao dizájnban, koi halak a jó szerencséért, piros zsebek, amelyek jókívánságokat szimbolizálnak, és a „Zhao Cai Jin Bao” üdvözlet, amely a szerencsét és a kincseket fogadja otthonában. A másik modellen megépíthető bazsarózsa virágok találhatók a „Hua Kai Fu Gui” köszöntéssel, ami virágzó jólétet és boldogságot jelent.

A LEGO® Lunar New Year Parade három színes, összekapcsolható úszóval újrateremti a hagyományos felvonulás örömteli hangulatát. Nézze meg, hogyan mozog az óriásnyúl, amikor a Nyúl Évének úszóját tolják. Nézze meg, amint a dobos üti a dobját a zenész úszóján. És vigyázz a mozgó sárkányra és a LEGO karakternek öltözött emberekre, mint például Monkie Kid a LEGO úszón. Látványos téglából épült holdújévi felvonulást hoz létre.

A LEGO® Monkey King Ultra Mech a LEGO® Monkey King Warrior Mech utódja, amelyet 2020-ban mutattak be a LEGO® Monkie Kid, a LEGO Group első kínai ihletésű témája, a Majomkirály klasszikus története által ihletett témában. A LEGO® Monkey King Ultra Mech fejlesztéseket és kiegészítőket tartalmaz a modellen, a Monkie Kid pedig szuperképességeivel irányítja a gépet.

A LEGO® DUPLO® Town Ismerje meg a kínai kultúrát a hagyományos kínai kultúrával ismerteti meg a kíváncsi kisgyermekeket. A szülők végigvezethetik a kis tanulókat a kínai hagyományok lenyűgöző aspektusain, az ételektől a zenéig, a játékoktól a hagyományos öltözködésig. A gyerekek egy csésze tea és egy holdkalács mellett találkozhatnak házigazdáikkal a kávézóban, vagy fedezhetik fel a kulturális hagyományokat a tevékenységi központban és a templomban. A virágzó fa árnyékában egyszerűen játszhatnak a családdal.

A LEGO® Money Tree egy mandarinnal, piros borítékokkal és pénzérmékkel díszített fát tartalmaz, amelyek a kínai hagyomány szerint a jólétet és a szerencsét jelképezik. A modell szemet gyönyörködtető kiállítási elem, és extra szórakozást kölcsönöz a holdújévi ünnepségeknek.

Mind az öt új készlet 2022. december 25-től elérhető lesz Kínában és más piacokon. A 396 négyzetméteres LEGO Playgroundban (a CIIE LEGO Group standjának neve), amely a legújabb LEGO bemutatására készült. játékok és oktatási termékek, és ünnepeljük a játék fontosságát a LEGO Group 90. évfordulóján.

Kollázsképek az öt új újításról, amelyek a kínai kultúrát ünneplik
Paul Huang, a LEGO csoport alelnöke és a LEGO China vezérigazgatója elmondta: „Öt éves kiállítóként izgatottan várjuk, hogy továbbra is elhozhassuk a helyi kultúra és hagyományok által ihletett kreatív és játékos, új LEGO készleteket a kínai fogyasztók számára a kiállításon. CIIE. Szeretnénk minden korosztályt meghívni a standunkra, mert hiszünk egy egyszerű küldetésben; inspirálja és fejleszti a holnap építőit. Hiszünk abban, hogy a játék kulcsfontosságú az egész család jóléte és boldogsága szempontjából a gyorsan változó világban.”

A LEGO® Play Well Study 2022* kimutatta, hogy a kínai szülők és gyerekek között egyre nagyobb a kötődés a játékon keresztül történő tanuláshoz, a kínai anyaországban élő szülők 93%-a a játékot kulcsfontosságúnak tartja abban, hogy segítsen a gyerekeknek új dolgokat tanulni, és a gyerekek 96%-a szerint a játék segít. új ötleteket próbálnak ki és új dolgokat csinálnak.

A kutatás azt is megállapította, hogy a játék előnyei a gyerekeken túl az egész családra kiterjednek, a kínai szülők 95%-a szerint a játék erős családi kötelékeket épít ki. 96%-uk azt mondta, hogy a játék javítja a családi boldogságot és jólétet, 95%-uk pedig úgy gondolta, hogy a játék segít a családi kikapcsolódásban.

Folyamatos stratégiai befektetések Kínában
A LEGO Group az elmúlt évtizedben fokozta befektetéseit Kínában, és erőteljes, kétszámjegyű növekedést ért el az elmúlt években. Befektetett a márka felépítésébe, a kiskereskedelmi jelenlét bővítésébe, portfóliójának megújításába, a fenntarthatósági fejlődés előmozdításába, a gyártási kapacitás növelésébe és a digitalizációba világszerte és Kínában.

Kína 105 városában több mint 380 LEGO márkájú kiskereskedelmi üzletet nyitott, míg 2018-ban 60 üzletet 18 városban. 2022 januárjában bejelentette gyártási kapacitásának bővítését Jiaxingban, Zhejiang tartományban, hogy támogassa a régió hosszú távú növekedését.

„Alázatosak és büszkék vagyunk a Kínában elért eredményeinkre, különösen az elmúlt öt évben, amikor kiskereskedelmi lábnyomunk több mint 100 városra bővült. A kínai piac ellenálló képessége és vitalitása a világjárvány ellenére tovább erősíti a piac kilátásaiba vetett bizalmunkat, és folytatjuk stratégiai kezdeményezéseinket, hogy még több kínai gyerekhez eljuttassuk a LEGO® Play-t” – mondta Huang.

A LEGO Group további 80 új márkájú kiskereskedelmi üzlet megnyitását tervezi Kínában 2023-ban. Folytatja az innovatív kiskereskedelmi tapasztalatok fejlesztését, hogy minden érintkezési ponton értelmes élményeket teremtsen, és lehetővé tegye a vásárlók és a családok számára, hogy még közelebb kerüljenek a márkához.

Egy jobb jövő építése a gyermekek számára
A LEGO Group hisz abban, hogy minden gyermeknek lehetőséget kell adni arra, hogy kibontakoztassa képességeit. A játékon keresztüli tanulás pedig hatékony módja a készségek fejlesztésének, amelyek lehetővé teszik a gyermekek számára, hogy megbirkózzanak az előttük álló kihívásokkal.

A vállalat a mai napon bejelentette, hogy új stratégiai partnerséget köt a Kínai Fejlesztési Kutatási Alapítvánnyal egy „Prescription for Play” program bevezetésére, amelynek célja, hogy támogassa a szülői és gondozói magatartások fejlesztését az otthoni tanuláson keresztüli játék felé. Azáltal, hogy játékanyagokat osztanak ki a helyi egészségügyi központokban, és a gondozóknak személyes útmutatást és utasításokat adnak a szülő-gyerek játékhoz Bijie városában, Guizhou tartományban, várhatóan 250 000 18-48 hónapos gyermek részesül majd a programból 2023-ban. .