A LEGO Csoport felkéri a felnőtteket, hogy építsék fel boldog helyüket a COLORSxSTUDIO és Jacob Collier segítségével

A globális kutatások nyomán 10 felnőttből 9 úgy gondolja, hogy a kikapcsolódásra való idő kulcsfontosságú ahhoz, hogy boldogok maradjanak, a LEGO Group összefogott a COLORSxSTUDIO-val és Jacob Collierrel, hogy arra ösztönözze a felnőtteket szerte a világon, hogy megálljanak, pihenjenek és megtalálják boldog helyüket.

Annak bemutatására, hogy egy zenei ötletgazda hogyan találja meg boldog helyét, a LEGO Group és a COLORSxSTUDIO Jacob Collier segítségét kérte, hogy beszéljen arról, mennyire fontos, hogy a zenélés kreatív folyamata során el tudjunk lazulni és kísérletezni. 2016 óta a COLORSxSTUDIO egyedülálló platformot biztosít a YouTube-on a nemzetközi zenei tehetségek számára, hogy a rivaldafénybe kerüljenek, és a globális közönséggel közösen találják meg pályafutásukat.

Jacob egy világhírű, többszörösen Grammy-díjas művész, aki azzal különbözteti meg magát, hogy más nézőpontból kutatja a zenét, kreativitását a zene, a hangjegyek és a szimfóniák újragondolására fordítja. Az A COLORS SHOW YouTube-videóban Jacob elveszíti magát Little Blue című dalának akusztikus feldolgozásában, miközben hangszereivel és a körülötte lévő LEGO készletekkel csatlakozik. Jacob ezután arról beszél, hogy fontos, hogy kreativitáson keresztül megtaláld a boldog helyed.

„Minden alkotói folyamat velejárója, különösen a zenén belül, az a varázslatos érzés, hogy elszakad a mindennapi élettől, és hagyja, hogy a dolgok úgy folyjanak, ahogy vannak. Ha időt szakítok arra, hogy ily módon kapcsolódjak önmagadhoz – a nyugalom, az elbűvölés, a nyugalom és a képzelet pillanatának megteremtése olyasvalami, amit életem során rendkívül fontosnak találtam” – mondta Jacob Collier. „Mindig is úgy találtam, hogy a LEGO kockák kölcsönhatásban állnak a kapcsolat megteremtésének mélységes módjának. Az elmúlt húsz évben a családommal egy folyamatosan bővülő, LEGO elemekből álló várost építettünk, amely a mai napig virágzik kilenc tábla széles és számtalan emelet magas, több száz fős lakossággal. Ez egy közösségi alkotás, és továbbra is azon kapjuk magunkat, hogy építkezzük és bővítjük a várost, még ma is mozgalmas életünk közepette. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy lehetőségem nyílik együttműködni a hihetetlen LEGO Grouppal és a COLORSxSTUDIOS-szal, hogy így valósíthassuk meg a „boldog hely megtalálásának” gondolatát.”

Jacob Collier LEGO kockákkal

Genevieve Capa Cruz, a LEGO Group felnőtt közönségért felelős termékvezetője megjegyezte: „A LEGO Groupnál úgy gondoljuk, hogy a pihenésre és az éber figyelemre szánni időt – és megengedni magunknak, hogy elrepülj a boldog helyedre – elengedhetetlen része kell, hogy legyen. bárki napjáról. A LEGO elemekkel való építés során a felnőttek egy boldog, nyugodt pillanatba kerülhetnek. Örömünkre szolgált, hogy Jacob Collier partnere lehettünk ebben a kampányban, aki tökéletesen tükrözi annak fontosságát, hogy elengedjük, lazítsunk és élvezzük a kreatív folyamatot!”

A LEGO Group Play Well 2024 adatai azt is megállapították, hogy:

A játékos tevékenységet folytató felnőttek közül ötből több mint 4 (80%) egyetért azzal, hogy ez fontos lehetőség számukra, hogy új dolgokat próbáljanak ki és segítsenek ellazulni.
5 játszó felnőttből 4 egyetért abban, hogy a játék fontos a boldogsága és jóléte szempontjából, és 10-ből több mint 7 felnőtt azt mondta, hogy mindig új utakat keres a stressz és a pihenés érdekében.
A felnőttek több mint 60%-a úgy érzi, hogy nincs elég ideje önmagára, míg a felnőttek 75%-a szívesen felfedezne új módszereket a mindfulness gyakorlására.
A legutóbbi „Build Your Happy Place” kampány célja, hogy felhívja a felnőttek figyelmét arra, milyen előnyökkel jár, ha időt szakít a gyakorlati kreatív tevékenységekre. Nézze meg a teljes előadást Jacob Collierrel a COLORSxSTUDIO YouTube-on, és látogasson el a LEGO.com oldalra, hogy többet megtudjon arról, hogyan építheti fel boldog helyét.

Exkluzív LEGO podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!