A kreatív és egyben kihívást jelentő HR megoldásoké a jövő 

A K&H két vállalati programját is díjazták a HRKOMM Award versenyen

 

A kreatív és hatékony HR és kommunikációs megoldásokat értékelő HRKOMM Award versenyen idén a K&H digi jogsi program és Guinness Rekord kísérlet ezüst, a 30. éves jubileumot ünneplő K&H szívhang parti dolgozói rendezvény pedig bronz elismerésben részesült.  

 

A HRKOMM Award idén is díjazta a potenciális és meglévő munkavállalóknak, illetve azok családtagjai számára Magyarországon szervezett kommunikációs aktivitásokat. A munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások között a „Legjobb hatékonyságnövelő megoldások dolgozói bevonással” kategóriában a K&H digi jogsi programja ezüst, a „Legjobb vállalati esemény” kategóriában a K&H szívhang parti bronz elismerésben részesült, a fiatal korosztály igényeihez igazodó videó öninterjú bevezetése pedig shortlistes lett.

 

„Bár két teljesen eltérő programunk kapott elismerést – hiszen a K&H digi jogsi egy interaktív képzés, amely átfogó digitális alapismeretek megszerzését teszi lehetővé munkavállalóink számára, a K&H szívhang parti pedig a cégünk 30. születésnapja alkalmából szervezett egyedi vállalati rendezvény -, a mögöttes cél, koncepció azonban mindkettő esetében ugyanaz. Kreatív és egyben kihívást jelentő feladatokon keresztül lehetőséget biztosítani kollégáink számára a folyamatos szakmai fejlődésre és az egyéni kiteljesedésre. Hiszen így lehetnek sikeresek és elégedettek az életben, és élhetnek teljes életet” – hangsúlyozta ki Végh József, HR igazgató a díjak kapcsán.

 

„A jelenlegi munkapiaci környezetben rendkívül fontosnak tartom azt, hogy minél nagyobb nyilvánosságot kapjanak azok a dolgozók számára szervezett aktivitások, amelyek más cégek számára is ötletet, segítséget nyújthatnak akár az új dolgozók toborzásához, akár a már meglévő kollégák motiválásához. Hiszen a díjjal elismert programjaink mögött olyan összehangolt, komplex HR és kommunikációs tevékenység áll, amelynek eredményeként ma  az iparági átlag fölött van nálunk azok aránya, akik egészséges egyensúlyban érzik a munka és a magánélet arányát” – mondta el Végh József.

 

lehetőség a digitális tudás elsajátítására: K&H digi jogsi

A K&H digi jogsi egy komplex interaktív képzési program, ami lehetőséget nyújt a K&H munkavállalói számára, hogy  a napjainkban leginkább szükséges platformokról és azok használatáról szóló ismeretekkel fejlesszék tudásukat. Mivel a digitális gondolkodás korunk kulcstényezője, és a legújabb trendek ismerete minden munkatárs számára fejlődési lehetőséget kínál, ezért, bár a képzésen való részvétel önkéntes volt, a minél magasabb részvételi arányt kommunikációs eszközökkel érte el a cég. Az öt témakörből álló e-learning tananyag elsajátításának népszerűsítését egy Guinness Rekord kísérlet segítette, ahol több mint egy órán át 1129 résztvevő kapcsolódott be az online vetélkedőbe. A program ennek köszönhetően a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült.

 

lehetőséged van megmutatni azt,  amiben igazán jó vagy: K&H szívhang parti

A szívhang partit, amelyre a K&H Csoport összes munkavállalója meghívást kapott, a K&H 30. születésnapja alkalmából szervezte meg tavaly a cég. A munkáltatói stratégiának megfelelően az esemény célja az volt, hogy a cég 4000 dolgozója úgy ünnepelje meg együtt a jubileumot, hogy az a felejthetetlen közös élményen túl lehetőséget adjon a kollégáknak arra is, hogy jobban megismerjék egymást, és megmutathassák saját tehetségüket. A rendezvény fő eleme a szív hangjai produkció volt, amiben 5 kolléga lehetőséget kapott arra, hogy olyan profi énekessel duettet énekeljen, mint Wolf Kati, Oláh Gergő vagy Feke Pál. Az előkészületeket egy 10 hetes kommunikációs kampány ölelte át, így a duettre jelentkezéstől a castingon át a több hetes felkészülésig a kollégák nyomon kísérhessék a folyamatokat, benézhettek a „kulisszák” mögé, és bíztathatták saját kollégáikat a profi felkészítő csapat által levezényelt felkészülésben.