A HONOR világszerte több mint 2 milliárd eszközt szállított le 2020-ban

George Zhao, a Honor elnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy a Honor 2020-ban 2 milliárd terméket értékesített világszerte, beleértve az okostelefonokat, a viselhető eszközöket és az IoT megoldásokat.

A kihívásokkal teli időszak ellenére a márka világszerte megtartotta, több országban pedig növelte piaci részesedését. Utóbbiak közé tartozik Görögország, ahol a Honor az egyik legnagyobb darabszámban értékesített okoskarkötő-gyártóvá lépett elő köszönhetően például a Honor Band 5-nek.

A Honor jövőre vonatkozó terveit és új márkastratégiáját George Zhao ismertette év elején, ami innovatív, magas minőségű és megbízható termékekre épül. A márka emellett megerősítette elkötelezettségét az innováció és a kutatás-fejlesztés mellett. Öt K+F központjával és világszerte több mint 100 innovációs laborjával a Honor számottevő technológiai megoldásokra koncentrál. A minőségre való odafigyelést pedig a Honor szigorú minőségellenőrzési folyamata támasztja alá, ennek köszönhetően több mint 400, a termék piacra kerülését megelőző vizsgálatot zárt sikerrel a vállalat, és 20 nemzetközi tanúsítást szerzett meg.

Az új okostelefonokról bővebb információ a következő hónapokban várható.