A HONOR az egyetlen márka, ami növekedni tudott Európában

Percent up line icon. Percentage, arrow, growth. Banking concept. Can be used for topics like investment, interest rate, finance

Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentenek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy Európában általánosságban csökkent az okostelefonok eladása. A Counterpoint Research a következőket emelte ki legújabb kutatásában:

  • Általános visszaesés: Éves szinten 11%-os visszaesés látható az okostelefonok esetében 2023 harmadik negyedévében. Nyugat-Európában 8%, míg Kelet-Európában jóval magasabb, 15%-os az arány.
  • Változó dinamikák: A visszaesés ellenére a HONOR sikeresen vette a piaci akadályokat, sikeresen erősítette meg pozícióját Európában
  • Újra a legjobbak között: A HONOR volt az egyetlen márka a top öt brand közül, amely éves szinten növekedhetett, és ezáltal bekerülhetett ebbe a kategóriába

Ez azért is fontos, mert a HONOR Magic széria úttörő újításaival vagy a HONOR Magic V2 bevezetésével nem csak a kihívást jelentő európai piacban állja meg a helyét, hanem egyértelművé teszi, hogy érti a fogyasztók igényeit a nehéz gazdasági időkben. Mindezt úgy, hogy új ipari mércéket állít fel.

Részletek a Counterpoint Research honlapján:

https://www.counterpointresearch.com/insights/europe-smartphone-shipments-decline-q3-2023-recovery-distant/