A Honor a párizsi Fashion Weeken jelentette be az első divatpartnerségét

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

A Honor, a fiatal generáció innovatív és trendszetter okostelefon gyártója bejelentette együttműködését a KOCHÉ divatmárkával. A hírt a párizsi, őszi / téli kollekciót bemutató divathét ünnepi afterpartiján jelentették be. A Honor és a KOCHÉ ötvözték a szenvedélyüket és a hasonló gondolkodásmódjukat. Mindketten ösztönözni szeretnék a fiatalokat és sikeresen együttműködnek a technológia és a divat egyfajta különleges, mindenre kiterjedő integrációjával. Az ünnepségen a partnerség bejelentését elsöprő támogatás kísérte, több mint 700 vendég volt jelen, valamint a divat és a tech média képviselői.

Ami egyesíti a Honor-t és a KOCHÉ-t, az a fiatalos szellemiségük. A Honor a vezető okostelefon e-márka, és a legmegfelelőbb választás azon felhasználók számára, akik lélekben fiatalnak érzik magukat. Ehhez társul a KOCHÉ, mint egy merész divatcég, amely igyekszik arra ösztönözni a fiatalokat, hogy merjenek önmaguk lenni.

“A Honor – mint a fiatal generáció által oly kedvelt innovatív és trendszetter márka – elkötelezett az olyan készülékek gyártásban, amelyek kielégítik a fiatalok divat és egyéniség iránti vágyát.” – mondta George Zhao, a Honor elnöke. “Rendkívül boldogok vagyunk, hogy együttműködhetünk a KOCHÉ-val, és örömmel vágunk bele a sikerek kiaknázásába ezzel az első, divatágazati kooperációval. Ők kiegészítik a Honor 9 Lite lenyűgöző megjelenését. Úgy vélem, hogy a Honor 9 Lite-ot a KOCHÉ esztétikai tervei, a páratlan teljesítmény és a megfizethetőség teszi a 2018-as év egyik legikonikusabb eszközévé.”

Az együttműködés részeként Christelle Kocher, a KOCHÉ alapítója és kreatív igazgatója videó interjút adott a technika iránti szenvedélyéről és arról, hogy a Honor 9 Lite hogyan „inspirálja őt minden pillanatban”.

“Egy olyan korszakba léptünk be, ahol a technológia alakítja az élet minden részét, és ez alól a divat sem kivétel. A technológia ösztönzi a kreativitást, így a tervezés és a létrehozás folyamatának eszközévé vált.” – mondta Christelle Kocher, a KOCHÉ alapítója és kreatív igazgatója. “A KOCHÉ és a Honor egyaránt úttörőnek számítanak a maguk területén; újrateremtik a fiatalok technológiai- és divatvilágát, ezzel segítve őket álmaik elérésében. Ezt szem előtt tartva hat látványos telefontokot terveztünk kizárólag a Honor 9 Lite számára. “

A legújabb trendszetter generáció számára tervezett, 6 limitált szériás telefontok mindegyike egyedülálló a maga módján. A Honor 9 Lite fényes hátlapja által inspirálva, a fiatal generáció igényeit figyelembe véve, a KOCHÉ egy csavart adott ehhez a mindennapi használati tárgyhoz, amely kiteljesíti a selfie készítés élményét.

A hat telefontok – amely kizárólag a KOCHÉ bemutatója utáni partin résztvevő rajongók számára érhető el – kifejezetten a Honor új, stílusos négy kamerás okostelefonjára, a Honor 9 Lite-ra lett tervezve. Az első és a hátsó, duplalencsés HD, 13MP + 2MP kamerával ellátott Honor 9 Lite lehetővé teszi a fiatalok számára, hogy megörökítsék a mindennapjaikat, és hihetetlenül gyönyörű selfie-ket készítsenek. Az eszköz kifinomult, stílusos külsővel rendelkezik, egy 5,65 hüvelykes FullView HD kijelzővel és nano-méretű optikai bevonattal, amely a készüléket mind divatkellékké, mind pedig egy csúcstechnológiájú készülékké teszi.

Oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel is!

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .