A hollywoodi színész, Van Dyke 99. születésnapját a Coldplay-jel ünnepelte

Olyan díjnyertes rendezők, mint Spike Jonze („A nő”) és Mary Wigmore („Amerikai Horror Story”) közösen rendeztek egy izgalmas, hétperces rövidfilmet az ikonról, Dick Van Dyke-ról, aki ma betöltötte a 99. évét és főhőse olyan klasszikus filmeknek, mint például a „Mary Poppins” és a „Csodakocsi”. A Coldplay „ALL MY LOVE” című, megindító dalával megspékelt felvételt Van Dyke malibui otthonában rögzítették, melyben a legendás előadó koráról, a családról és a szerelemről elmélkedik. A videóklip rendezői vágásban a napokban már megjelent, ma pedig megnézhető ennek rövid változata is az egykori színész évfordulója napján.

Az októberben érkezett, új Coldplay-lemez, a ’MOON MUSiC’ című az első helyen debütált az albumlistákon szerte a világon, beleértve az Egyesült Államokat is, ahol ez lett a brit zenekar ötödik, első számú albuma (felülmúlva bármely brit szólóelőadót vagy csoportot ebben a században), valamint az Egyesült Királyságban, és régiónk is számos elismerésben részesült. A zenekar azóta is újabb és újabb izgalmas koncepcióval és újdonsággal kedveskedik a rajongóknak és ünnepli sikeres lemezét.

Legutóbb a „The Karate Kid” című dalukhoz forgattak a legendás Ralph Macchioval egy történethangsúlyos videóklipet, most pedig a kameráktól rég eltávolodott Dick Van Dyke élt szívesen a felkéréssel. Dick Van Dyke karrierje több mint 70 éven át tartó pályafutása során bezsebelt mindent, amit csak lehetett: többek között 5 Emmy-díjat, Tony-t, Grammy-díjat, BAFTA-díjat, SAG-életműdíjat, lenyomatát hagyta a Televízió Hírességek Csarnokába és a Hollywood Walk of Fame-n. Egy örök ikon ragyogását erősíti fel ez a nagyszerű rendezésű videó.

Fenntarthatóság és a Coldplay

Az október 18-án bemutatott, tizedik stúdiólemez, a ’MOON MUSiC’ az albumlisták élére került szerte a világon, mely nem csak zeneileg értékteremtő, de a világ első zenei anyaga, amely 100%-ban újrahasznosított, 140 grammos EcoRecord LP-n érkezik. Ezzel elmondható, hogy a zenekar 25 tonna műanyaggyártását akadályozza meg, és 85 százalékkal csökkenti a gyártási folyamat széndioxid-kibocsátását kilogrammonként a hagyományos 140 grammos vinylhez képest. Hasonlóképp jártak el a CD gyártás folyamatainál, amelyet EcoCD néven forgalmaznak majd, és amelyet 90 százalékban újrahasznosított polikarbonátból készítettek. Ezenkívül a csapat együttműködött korábbi partnerével, a The Ocean Cleanup-pal, hogy létrehozzanak egy új formátumot, melyet Notebook Edition EcoRecord LP-nek neveznek. A kiadvány olyan újrahasznosított pet palackokból készül, amelyeket a guatemalai Rio Las Vacas folyóból halászott ki a szervezet, megakadályozva ezzel, hogy a műanyag elérjen a Hondurasi-öbölig és az Atlanti-óceánig.

Ami a turnézást illeti, az együttes a közelmúltban kiadott egy frissítést turnéjával kapcsolatos, fenntarthatósági eredményeiről. Műsoronkénti összehasonlításban a jelenlegi turné eddig 59 százalékkal kevesebb CO2e-kibocsátást produkált, mint az előző, 2016/17-es stadionturnéjuk alatt, meghaladva ezzel az eredeti célt, mely 50%-os csökkentés volt. Már több mint 9 millió fát ültettek el világszerte és az akciónak közel sincs vége évzárásig. A teljes információ a sustainability.coldplay.com oldalon található.

ÚJ VIDEÓKLIP